Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 203

#izazov2021 video intervju: Aleksandra Savić (Bambi)

0

Aleksandra Savić, Senior Brand Manager u kompaniji Bambi, govori šta jedan brend izdvaja od konkurencije i zašto je važno da brend bude društveno odgovoran. Intervju je snimanjen na nedavno održanom forumu IZAZOV 2021, a možete ga pogledati u videu ispod.

DK Home 14. i 15. juna na letnjoj pozornici Tuškanac

0

REGION – Letnja pozornica Tuškanac 14. i 15. juna 2021. postaće dom DK Homea – mesta na kome će se nakon duge zime u prirodnoj oazi usred grada okupiti komunikacijski stručnjaci. Organizatori Dana komunikacija ovaj su spin-off rovinjskog festivala pod nazivom DK Home presented by A1 posvetili domaćim stručnjacima i domaćoj pameti, stoga će ovo biti mesto za umrežavanje, razmenu iskustava na panel-diskusijama i odavanje počasti najkvalitetnijim hrvatskim projektima.

#izazov2021 video intervju: Marin Šimurina (SIVO)

0

Marin Šimurina, Managing Director agencije SIVO, govori o tome kako je izgledala struka nekad, a kako sad, kao i da li je advertising i dalje atraktivno zanimanje. Intervju je snimanjen na nedavno održanom forumu IZAZOV 2021, a možete ga pogledati u videu ispod.

#izazov2021 video intervju: Ljiljana Radosavljević (PepsiCo Zapadni Balkan)

0

Ljiljana Radosavljević, Menadžer javnih politika i korporativnih komunikacija u kompaniji PepsiCo Zapadni Balkan, govori o tome šta je održivi marketing, kao i ko je odgovoran za komunikaciju neetičnih brendova. Intervju je snimanjen na nedavno održanom forumu IZAZOV 2021, a možete ga pogledati u videu ispod.

Miljenik potrošača – potrošači izabrali svoje omiljene domaće brendove

Ove godine, u organizaciji udruženja „Moja Srbija“ i uz podršku Grada Beograda, po prvi su dodeljena priznanja „Miljenik potrošača“ za omiljene brendove na tržištu Srbije.

Snimljen prvi dugometražni film o razvoju brendova u Srbiji!

0

Marketing mreža, u saradnji sa dme.video produkcijom, snimila je prvi dugometražni dokumentarni film o razvoju domaćih brendova, pod nazivom „Kupili su vas zauvek“. Ovo je prvi dugometražni film o robnim i korporativnim brendovima ikada snimljen u Srbiji. Vizuelno rešenje filma potpisuje agencija Ovation BBDO, a film su podržale kompanije Grand kafa, Soko Štark, Forma Ideale i Delta Holding.

#izazov2021 video intervju: Nemanja Obradović i Sonja Kalušević (Ovation BBDO)

0

Nemanja Obradović, Art Director i Sonja Kalušević, Account Director u agenciji Ovation BBDO, govore o ANNO DOMINI fashion kolekciji i kolaboraciji agencija i brendova u novoj normalnosti. Intervju je snimanjen na nedavno održanom forumu IZAZOV 2021, a možete ga pogledati u videu ispod.

#izazov2021 video intervju: Danka Trbojević (Drive Agency)

Danka Trbojević, Managing Director u Drive Agency, govori kada je pravi trenutak za razgovor o povećanju agencijske naknade. Intervju je snimanjen na nedavno održanom forumu IZAZOV 2021, a možete ga pogledati u videu ispod.

Kontrolni zadatak za sve osim za decu

0

McCann Beograd kreirao je kampanju za Fondaciju „Alek Kavčić“ pod sloganom „Imamo pravo na besplatne udžbenike“. Fondacija, čiji je osnovni cilj promocija obrazovanja i nauke, zalaže se za to da svi udžbenici za sve razrede osnovne škole budu besplatni kako bi znanje bilo dostupno svima.

Zlato u Americi za Spellcaster!

0

REGION – Nije prošlo ni devet meseci da su otvorili vrata u Hrvatskoj, a pop-up agencija Spellcaster (HR) već se može pohvaliti nagradom na MUSE Creative Awards festivalu u Sjedinjenim Američkim Državama.