today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Raspisan konkurs za nagrade KAKTUS 2021!

Marketing mreža raspisala je konkurs za 7. nacionalnu dodelu godišnjih nagrada – KAKTUS 2021Nagrade se dodeljuju u 24 kategorije, a dobijaju ih organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije pojedinačne i integrisane kampanje u protekloj godini. Glavne nagrade na festivalu su, kao i do sada, Agencija godine, Oglašivač godine i Integrisana kampanja godine – Grand Prix. Kao i prethodnih godina, KAKTUS 2021 slavi samo one ideje koje izlaze iz granica očiglednog i uprkos teškim uslovima inspirišu i proizvode najefikasniju komunikaciju sa ciljnim grupama. Konkurs je otvoren do 20. septembra.

Novina u okviru ovogodišnjeg konkursa za nagrade KAKTUS 2021 je nova kategorija – Employer branding integrisana kampanja. U ovoj kategoriji biće dodeljena nagrada za najuspešniju integrisanu kampanju koja je doprinele većoj vidljivosti i prepoznatljivosti kompanije kao poželjnog poslodavca kod eksterne ili/i interne javnosti.

Takođe, ove godine unete su i novine kada je u pitanju sam proces žiriranja, koji će doprineti dodatnoj transparentnosti takmičenja, a u žiriju će ove godine prvi put, pored predstavnika agencija, učestvovati i predstavnici kompanija iz Srbije i regiona. Agencije i kompanije, timski, tokom cele godine, rade na kampanjama, te je ova promena u sastavu žiriju logična, a omogućiće sagledavanju prijavljenih projekata iz više uglova i perspektiva i samim tim doprineti  težini osvojene nagrade.

Ove godine prijave uključuju kampanje koje su realizovane ili većim delom realizovane u periodu od 1. avgusta 2020. do 1. avgusta 2021. godine.

„I pored veoma teškog i izazovnog prethodnog perioda koji je obeležila pandemija virusa COVID-19, realizovane su brojne zanimljive i inovativne kampanje za koje smatramo da su vredne pažnje, kako stručne, tako i šire javnosti. Konkurs za KAKTUS nagrade prilika je da izmerimo da li su to zaista drugačije ideje i one koje opstaju, ali i ocenimo napredak struke. Očekujemo puno dobrih kampanja koje će ukazati na trendove razvoja, ali i na izazove koji određuju budućnost kreativne industrije u Srbiji“, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i CEO Marketing mreže, koja je organizator festivala KAKTUS 2021.

O tome ko će dobiti ovogodišnje KAKTUS nagrade odlučuje stručni žiri koji čine priznati i ugledni profesionalci iz kreativnih, PR, digitalnih agencija, produkcijskih kuća i kompanija iz Srbije i regiona. Njihova imena biće objavljena u narednim danima.

Nagrade će biti svečano dodeljene na 7. nacionalnom Festivalu integrisanih komunikacija – KAKTUS 2021, koji se ove godine održava pod sloganom „Brendovi, vrhovi, bodlje i hladni tuševi“. Festival će biti održan 2. i 3. novembra u Beogradu.

Uslove konkursa, propozicije i kategorije, kao i prijavni formular i Pravilnik o radu žirija, možete pogledati na sajtu www.kaktus.rs.

Zvanični hashtag festivala je #kaktus2021

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!