REGION – VoxComm osnovan je kako bi istaknuo vrednost sektora agencija za tržišne komunikacije i omogućio neposredan dijalog sa World Federation of Advertisers (WFA). Hrvatska udruga društava za tržišno komuniciranje (HURA!), vodeće strukovno udruženje u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj, postala je deo globalne inicijative VoxComm, koja okuplja čak 36 zemalja.
Misija inicijative je zalaganje za moć komercijalne kreativnosti u svim njenim oblicima – kroz strategiju, ideje, sadržaje i medije – kao dokazanu polugu za rast koju kompanije zanemaruju na sopstveni rizik.
Članice HURA!-e, njih čak 53, neke od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija, postale su deo ovog novog svetskog glasa za agencije, koji zagovara vrednost koju agencije donose svojim klijentima kao neizmerljiv podsticaj za rast te omogućava dijaloge sa World Federation of Advertisers (WFA).
Dunja Ivana Ballon, izvršna direktorka HURA!-e, prokomentisala je značaj VoxComma za članice HURA!-e: „Izrazita vrednost inicijative leži upravo u njenom globalnom partnerstvu i zajedništvu, koje se oslanja na deljenje resursa i najboljih ideja, jer su izazovi jedinstvene poslovne vrednosti koje agencije mogu pružiti jednaki svugde, a ujedno HURA!-u snažnije pozicionira na svetskom nivou kao već dokazano važnu kariku u svim pregovorima i zalaganjima za interese agencija i tržišta u celini.“
Više informacija pročitajte na sajtu HURA!-e.