Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 192

Bez ljubavi i posvećenosti, nema ni uspeha u poslu!

0

Povodom pokretanja Mark Awards, nagrade za poslovni i profesionalni uspeh stručnjaka iz kompanija u Srbiji, pitali smo marketing i komunikacijske profesionalce – šta za njih znači ostaviti trag na tržištu, ali i kako ocenjuju svoj položaj u kompanijama danas. Naša današnja sagovornica je Željka Ćirić Jakovljević, direktor Odeljenja za PR i odnose sa medijima, Banca Intesa.

Isti Fondi, ali u novom pakovanju!

0

REGION – Frondi je svojom dugogodišnjom tradicijom osvojio simpatije mnogih generacija. Međutim, sada se Fondi kreme pakuju u nove male kutije.

#AdTalk sa Bobanom Pavlović (SmartPoint Adria)

0

Marketing mreža, u okviru svoje biznis platforme AdNetwork, pokrenula je prošle godine #AdTalk, seriju video intervjua sa predstavnicima kompanija i agencija na različite teme iz struke.

Ostaviti trag na tržištu ne mora uvek da znači masovnu popularnost!

0

Povodom pokretanja Mark Awards, nagrade za poslovni i profesionalni uspeh stručnjaka iz kompanija u Srbiji, pitali smo marketing i komunikacijske profesionalce – šta za njih znači ostaviti trag na tržištu, ali i kako ocenjuju svoj položaj u kompanijama danas. Naša današnja sagovornica je Maja Bađin Georgijević, Menadžer korporativnih komunikacija, Mlekara Šabac.

Art Directors Club New York uvrstio Untouched by Light u Best of Discipline

0

REGION – Sutra biće dodeljene jubilarne stote nagrade Art Directors Cluba iz New Yorka (ADC100th Annual Awards), najdugovečnijeg međunarodnog takmičenja u oglašavanju i dizajnu. Žiri u kojem sede najbolji kreativci iz celoga odabrao je projekat Untouched by Light.

Svi znamo koji je organ zadužen za pamćenje – srce!

0

Povodom pokretanja Mark Awards, nagrade za poslovni i profesionalni uspeh stručnjaka iz kompanija u Srbiji, pitali smo marketing i komunikacijske profesionalce – šta za njih znači ostaviti trag na tržištu, ali i kako ocenjuju svoj položaj u kompanijama danas. Naša današnja sagovornica je Nataša Pavlović, Direktorka marketinga, Mercator-S.

USAID raspisao konkurs za agenciju za tržišne komunikacije

0

Američka agencija za međunarodni razvoj (USAID) poziva agencije za tržišne komunikacije da dostave predloge kreativnih rešenja povodom obeležavanja 20. godišnjice partnerstva USAID-a sa Srbijom.

Adrialab i Spellcaster slave srećne guze!

0

REGION – Jedan od najpoznatijih proizvoda kompanije Adrialab, dečija mast JGL, ove godine obeležava preko 30 godina postojanja pa je kompanija, uz kreativno rešenje agencije Spellcaster, tim povodom lansirala kampanju posvećenu guzama.

Otvoren konkurs za zvanične influensere festivala #kaktus2021!

0

Ove godine, 2. i 3. novembra održaće se, sedmi po redu, festival integrisanih komunikacija – KAKTUS 2021. Oslanjajući se na glavni slogan „Brendovi, vrhovi, bodlje i hladni tuševi“, ove godine akcenat festivala je na brendovima i njihovim vrhunskim kampanjama, a rad na njima, baš kao i kaktus, jeste bodljikav proces.

Za deceniju digitalno tržište uvećano više od šest puta

Na digitalno oglašavanje prošle godine u Srbiji je potrošeno nešto preko 56 miliona evra. Za godinu dana, ovo tržište poraslo je za 19,5 procenata, što našu zemlju smešta na treće mesto u Evropi, dok se za deceniju uvećalo čak šest puta.