today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Investicije u digitalno oglašavanje u Sloveniji u 2021. preći će 90 miliona evra

REGION – Investicije u digitalno oglašavanje i dalje rastu i u 2021. godini zabeležiće rast od osam odsto, a oglašivači će u proseku za njega nameniti više od pola miliona evra. Investicije u zakup oglasnog prostora u digitalnim medijima porašće za 14 odsto. U proseku će pojedinačno preduzeće za zakup u digitalnim medijima nameniti gotovo 400.000 evra, pokazuje aktuelno istraživanje iPROMa i Valicona o odnosu slovenskih preduzeća prema digitalnom oglašavanju u 2021. godini.

Istraživanje je realizovano u periodu između marta i juna ove godine. Učestvovalo je 225 slovenskih donosilaca odluka u oblasti oglašavanja i marketinga.

„Analize istraživanja realizovanih u periodu 2019-2021. ukazuju na stalni godišnji rast investicija preduzeća u digitalno oglašavanje koje je, u svetlu prošlogodišnjih dešavanja na tržištu, čak i poraslo i prevazišlo najave oglašivača sa početka 2020. Prošle godine je, naime, istraživanjem utvrđena 29 odsto rasta investicija u zakup oglasnog prostora u digitalnim medijima, dok je ovogodišnje istraživanje pokazalo da je stvarni rast dostigao čak 31 odsto. Po mojoj oceni će, prema rezultatima ovogodišnjeg istraživanja, investicije u digitalno oglašavanje biti veće od 90 miliona evra. Već iduće godine možemo očekivati da ćemo dostići prelomnih 100 miliona evra,“ rekao je Simon Cetin, partner u iPROMu.

Najviše investicija, čak 27 odsto, odnosno približno 136.700 evra po oglašivaču, oglašivači u Sloveniji su namenili za oglašavanje putem banera i oglasa. Taj udeo je skoro isti kao prošle godine, što ukazuje na to da ova vrsta oglašavanja i dalje drži prvo mesto među oblicima digitalnog oglašavanja.

Na drugo mesto se probio marketing e-poštom sa 21 odsto (prosečno ulaganje 107.800 evra po oglašivaču), a sledi ga oglašavanje na društvenim medijima sa 16 odsto (prosečno ulaganje oko 80.000 evra).

Najveća vidljiva promena u poređenju sa proteklom godinom je pad investicija u search marketing koji je prošle godine činio 18 odsto digitalnog oglašivačkog kolača, a ove godine samo 11 odsto.

Glavni razlog za korištenje digitalnog oglašavanja je njegova efikasnost, što je u ovogodišnjem istraživanju kazalo 76 odsto ispitanika.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!