Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Važno je makar jednom godišnje svetla reflektora okrenuti ka najuspešnijima!

Povodom dodele Mark Awards priznanja, Borislav Miljanović, CEO Represent Systema i predsednik ovogodišnjeg žirija, govori zašto je važno istaći stručnjake iz kompanija i u kojoj meri njihov rad doprinosi razvoju tržišta.

Marketing mreža će ove godine prvi put dodeliti Mark Awards nagrade najuspešnijim marketing i komunikacijskim stručnjacima iz kompanija. Zašto je važno istaći stručnjake iz kompanija i u kojoj meri njihov rad doprinosi razvoju tržišta?
Mi koji se bavimo komunikacijama, navikli smo da smo u senci naših klijenata ili direktora i menadžera koji operativno vode kompanije. Zato je važno da makar jednom godišnje svetla reflektora okrenemo i ka svim tim divnim, vrednim i sposobnim ljudima koji se bave građenjem imidža kako proizvoda ili usluga, tako i svih zaposlenih u jednoj kompaniji. Stručnjaci koji rade u sektorima marketinga i komunikacija, ne samo da značajno doprinose razvoju svojih kompanija, nego i tržišta na kojima te kompanije posluju, i zato ih treba promovisati i istaći.

Istraživanja pokazuju da često CEO kompanija ne prepoznaje značaj marketinga i komunikacija. Na koji način agencije partneri u tome mogu da pomognu?
Jedan od načina je i skretanje pažnje na najbolje profesionalce u našoj struci što je i osnovna ideja Mark Awardsa. Treba slaviti najbolje i treba predstavljati gde god je to moguće našu industriju. Siguran sam da je komunikacijska industrija Srbije jedna od nekoliko koja u potpunosti drži korak sa svetskim trendovima i ljudi koji rade u komunikacijskim poslovima uglavnom ne napuštaju zemlju, svoju pamet i rad razvijaju ovde i unapređuju poslovanje domaćih firmi. Agencije treba da im budu partneri na tom putu razvoja.

Zašto je važno da marketing i komunikacijski stručnjaci budu deo UO kompanija i ravnopravno sa top menadžmentom učestvuju u kreiranju strateškim planova?
Pandemija COVID-19 nam je pokazala koliko je bitno brzo i efikasno komunicirati sa svim bitnim stejkholederima. U digitalnoj eri u kojoj smo okruženi različitim medijskim kanalima i društvenim mrežama niko ko želi da uspe u nekom biznisu ne sme da zanemaruje moć komunikacije i zato je ovo pitanje suvišno. Nema moderne uspešne kompanije u kojoj komunikacija nije u samom vrhu prioriteta.

Kao predsednik žirija, šta će ti biti ključni kriterijumi po kojima ćete ocenjivati nominovane i na šta ćete obratiti pažnju?
U žiriju su istaknuti profesionalci iz kompanija i agencija i radujem se saradnji sa njima. Svi zajedno ćemo ceniti koliki doprinos pojedinci daju razvoju brendova i kompanija na tržištu, ali i naše struke, i ko su oni na koje se treba ugledati. Takođe, cenićemo i ko se menja, ko uči i unapređuje svoj rad brže od ostalih.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!