Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Mirinda kreativci – talenat, hrabrost, inspiracija!

Oni su mladi, posebni, talentovani, hrabri. Oni promovišu svoju veštinu putem društvenih mreža i pružaju inspiraciju hiljadama drugih. Oni su – Mirinda kreativci!

Brend Mirinda pokrenuo je globalnu kampanju promocije mladih talenata, dok je agencija SIVO osmislila i realizovala kreativna rešenja za naše tržište. Ideja je bila da se u formi kratkih video klipova u trajanju od po 60 sekundi, predstavi svaki od kreativaca, pokaže njen ili njegov talenat i dočara strast koju oseća prema onome što radi.

„Mislim da je ta njihova strast, ono što nas je najviše očaralo“, kaže Miroslav Miljenović, kreativni direktor agencije SIVO. „Za tzv. generaciju Z koja odrasta u digitalnom svetu, važe stereotipi da su prilično indiferentni. To se pokazalo kao totalno netačno. Jedna od najtežih stvari u ovom projektu, bila je među brojnim zanimljivim kandidatima, odabrati samo četvoro, koje ćemo predstaviti u kampanji.“

Među tih četvoro, našle su se dve devojke i dva momka: Jovana, koja oslikava patike, Marija, koja crta portrete i mašta o dizajniranju automobila, Nikola mađioničar i Martin, koji se bavi hortikulturom i fotografijom. Novi izazov za agenciju bio je kako da najbolje predstavi te mlade ljude i prenese njihovu energiju u samo 60 sekundi.

„Odlučili smo da ne pišemo klasičan scenario za video klipove, već da kreativce pozovemo na upoznavanje i u skladu sa njihovim karakterom ispričamo priču što prirodnije“, objašnjava Miljenović. „Najvažnije nam je bilo da video klipovi deluju iskreno i autentično, kako bi mladi ljudi mogli da se zainteresuju i pronađu inspiraciju, jer to je u krajnjoj liniji glavni cilj ovog projekta.“

Uloga voditelja poverena je poznatim influeserima, koji su razgovarali sa Mirinda kreativcima, a kako to sve zajedno izgleda, pogledajte ovde: https://osvezi.se/mirindakreativci/

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

5,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!