Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 152

Globalno tržište oglašavanja beleži rekordan rast u 2021.

SVET – Globalno tržište oglašavanja beleži rekordan rast u 2021. uz porast od 23,8% odnosno 771 milijardu dolara, saopštio je WARC. Nakon analize potrošnje na oglase na 100 tržišta, WARC otkriva da je globalno tržište oglašavanja dosad uveliko prebrodilo uticaj COVID-19.

Prvi put podaci merenja kretanja u pešačkoj zoni Beograda

Beleženje prometa učesnika u saobraćaju jedan je od standardnih pristupa u istraživanju za potrebe OOH tržišta. Prema standardima internacionalno priznatog tela ESOMAR, ovakve vrste merenja bi trebalo da se sprovode na svakih tri do pet godina, imajući u vidu da se rute i paterni kretanja populacije uglavnom značajno ne menjaju u srednjem vremenskom intervalu.

Mnogi brendovi ne brinu o „cancel kulturi“

0

SVET – Dok je fenomen „cancel kulture“ i javnog pozivanja na bojkot ili promene brenda nakon pogrešnih koraka dramatično porastao poslednjih godina, većina marketara nije zabrinuta, pokazala je nedavna studija kompanije Forrester.

Droga5 – agencija godine na Ad Age A-listi

SVET – Droga5 proglašena je Agencijom godine 2021 u okviru tradicionalne AdAge A-liste. Wieden+Kennedy, dugogodišnji „prvak“ A-liste, ove godine našao se na trećem mestu.

20goDNA: Magija produkcije

Agencija DNA Communications obeležava 20 godina postojanja. Tim povodom, lansirali su serijal „20goDNA“, u kome kroz razgovore sa bivšim i sadašnjim zaposlenima, saradnicima i klijentima, obrađuju ključne trenutke i etape razvojnog puta agencije tokom njenih prvih 20 godina postojanja.

Rečnik interneta i digitalne komunikacije

Rečnik interneta i digitalne komunikacije (englesko-srpski), autora Lazara Boškovića, kreativnog direktora agencije AgitPROP i savetnika za digitalnu komunikaciju, od nedavno je dostupan javnosti.

Zašto ne smemo da zaboravimo da radimo sa ljudima, ne sa brojevima?

0

Ovaj tekst će verovatno biti patetičan. Upozoreni ste, pa oni koji imaju problem s obradom emocija mogu da odstupe. Emocije su već neko vreme problem u modernom društvu: pokušavamo da ih potisnemo, ignorišemo, racionalizujemo, budemo cinični, hladni, distancirani, ne pokažemo da uopšte postoje.

Šta je efektnije u content marketingu – edukacija ili entertejment?

0

Društvene mreže su odavno postale igra u kojoj je glavni cilj privući što više pažnje i pokrenuti što veći broj ljudi da dele vaše sadržaje i umnožavaju tu pažnju. Kako bi se ostvarili dobri rezultati sa tim u vezi neophodna je, logično, strategija sadržaja. Međutim, pre njene izrade postavlja se pitanje: Šta je dobar sadržaj? I nadalje: Kakav sadržaj privlači veću pažnju i tera ljude da ga dele?

Šta je woke-washing u marketingu?

0

Woke-washing je termin koji se koristi da se opišu marketinške kampanje kojima brendovi navodno izražavaju svoj stav u vezi s aktuelnim društvenim i političkim pitanjima i problemima, ignorišući sopstveni doprinos negativnoj klimi, a sve sa ciljem da ostvare profit.

Moramo koristiti podatke kao gorivo, ali i poznavati zanat pripovedanja!

0

Ivana Kaljević, General Manager agencije T&T Brand Factory, specijalno za Marketing mrežu govori o stanju na tržištu i planovima agencije za dalji razvoj.