today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Marketing mreža je slika domaće oglašivačke industrije!

Marketing mreža ove godine obeležava svoj prvi veliki jubilej – 10 godina uspešnog poslovanja. Tim povodom, razgovarali smo sa kolegama iz kompanija i agencija, saradnicima i partnerima, koju ulogu u razvoju tržišta marketinških komunikacija u Srbiji u proteklih deset godina ima Marketing mreža. Radiša Kričak, Communications Manager, Two Rivers, rekao je…

Ocenite tržište marketinških komunikacija u Srbiji u proteklih 10 godina?
Tokom poslednje dekade bili smo svedoci transformacije izvesnog broja kompanija koje se bave marketingom i advertajzingom u specijalizovane ili čak tech kompanije, a da ne govorimo o tome koliko su se promenili ljudi koji se ovim poslom bave. Njihovo obrazovanje i profesionalni background, radna iskustva i karijerni put drastično su drugačiji nego pre 10 godina. Možda je najbitnija promena u načinu razmišljanja. Digital je postao DNK svakog poslovanja, održivost je postala obavezna, prioritetna tema. Agencije iz ovog regiona uveliko su na “svetskoj mapi”, redovno osvajaju prestižne nagrade, imaju zapažene kampanje….Pratimo svetske trendove i kao industrija sve brže im se prilagođavamo. Sve u svemu – mnoštvo pozitivnih promena i najava i verovanje da će se tako i nastaviti.

Koju ulogu, po Vašem mišljenju, u razvoju tržišta u proteklih 10 godina ima Marketing mreža?
Pored okupljanja pojedinaca, agencija i kompanija koje se bave advertajzingom u Srbiji, Marketing mreža je prerasla iz strukovnog portala u čitavu jednu platformu koja se bavi različitim segmentima oglašivačke i kreativne industrije – osmišlja nove formate događaja i edukativno/zabavnih sadržaja, ali i pokreće projekte sa ciljem osiguranja transparentnosti i podizanja standarda tržišta marketinških komunikacija u Srbiji, što smatram obavezom svih nas koji smo deo ove industrije. Jednostavno, Marketing mreža je slika domaće oglašivačke industrije.

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete? Zašto?
Agencije I&F Grupe redovno učestvuju u projektima i događajima Marketing mreže (Izazov, Kaktus, Adbooka..), ali je moj novi favorit definitivno The Studio jer sam veliki ljubitelj podkasta i to je format koji lično preferiram. Kao neko ko prati advertajzing tržište već čitavu deceniju, verujem da Marketing mreža ima posebnu priliku da istakne i predstavi neke od najbitnijih projekata, ideja i ljudi koji naše tržište oblikuju.

Handle with care – u kom kontekstu ćemo koristiti ovu frazu u 2022. po Vašem mišljenju?
Međuljudski odnosi, interne komunikacije, društveno odgovorno ponašanje. Ljudi su uvek i svuda u osnovi svega i zaslužuju da se prema njima ponašamo pažljivo, sa poštovanjem i razumevanjem. Svi treba da radimo na tome da jedni drugima pružimo više podrške, ukažemo više poverenja i zajedno radimo na tome da nam 2022. bude bolja od prethodne u svakom smislu.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!