Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Zahvalni smo za svaki vid promocije koju smo dobili od Marketing mreže!

Marketing mreža ove godine obeležava svoj prvi veliki jubilej – 10 godina uspešnog poslovanja. Tim povodom, razgovarali smo sa kolegama iz kompanija i agencija, saradnicima i partnerima, koju ulogu u razvoju tržišta marketinških komunikacija u Srbiji u proteklih deset godina ima Marketing mreža. Ivan Radojević, Client Service Director, Real Grupa RGS rekao je…

Ocenite tržište marketinških komunikacija u Srbiji u proteklih 10 godina?
Od blata do zlata i tako u krug… Ova industrija se vozi na istom ringišpilu od svog nastanka, suludo je očekivati da će ikada biti drugačije. Mogućnosti i kanali se menjaju/evoluiraju, pa tako i mi koji tu radimo svakodnevno učimo i menjamo sebe. U tom konstantnom procesu učenja i rada nekada ubodemo zlato i zaista sijamo, a nekada bi bolje bilo da nismo ni silazili sa dobro poznatih vožnji. Ocena – prolazna svakako, sa svetlim mogućnostima za unapređenje na nivou celog tržišta.

Koju ulogu, po Vašem mišljenju, u razvoju tržišta u proteklih 10 godina ima Marketing mreža?
Neko mora i nas da reklamira, zar ne? Šalu na stranu, verujem da je Marketing mreža upoznala znatan broj ljudi i firmi sa našom industrijom. Svakako sam lično, a verujem i u ime kolega, zahvalan na svakom vidu promocije koju je marketing dobio, kao i svi koji rade unutar tog sistema.

Handle with care – u kom kontekstu ćemo koristiti ovu frazu u 2022. po Vašem mišljenju?
Korisitićemo je u zdravstvenom, nažalost. U poslovnom kontekstu odavno žongliramo time. Izazovno je vreme trenutno za život, kao i za posao, te moramo biti pažljivi u svakom aspektu svog postojanja, ne bi li nam svima sutra bilo bolje.

Od 2022. očekujem…
Novi krug dobro poznatih procesa i dešavanja, ništa radikalno drugačije svakako. Priželjkujem da vidimo kraj dešavanjima koja nas okružuju, sa novom snagom koju bi kanalisali u lepše teme i pripremili se za daleko veća i daleko lepša očekivanja od 2023.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!