today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

OkCupid pokrenuo kampanju koja se bavi pravima žena na abortus

SVET – Sajt za upoznavanje OkCupid ponovo je šokirao javnost najnovijom kontroverznom kampanjom koja se bavi pravima na abortus.

Nova kampanja objavljena je samo nekoliko meseci nakon što su brend i agencija Mekanism debitovali sa kampanjom „Every Single Person“, koja je naišla na otpor javnosti, a cepani su i njihovi plakati u metroima širom Amerike.

Prvi oglasi iz avgusta prošle godine sadržavali su živopisne slike različitih ljudi u fantastičnim situacijama, sa rečima non-binary, pansexual, non-monogamist i bear koje su bile deo slogana.

Uprkos žestoke reakcije na prethodnu kampanju, ove nedelje, lansirana je nova, a koja se bavi pravima žena na abortus. Kampanja je došla kao reakcija na zakonodavstvo Teksasa koje zabranjuje abortus nakon šest nedelja trudnoće.

Oglas „every single pro-choicer“ je OkCupid-ova deklaracija o podršci ženskim pravima, za koju je kompanija rekla da želi da podstakne što više brendova da podrže prava žena. Više od 50 kompanija, uključujući Ben & Jerry’s i Reddit, potpisalo je peticiju protiv zakona o abortusu u Teksasu, a Salesforce je čak ponudio pomoć zaposlenima u ovoj državi da se presele na drugo mesto. Međutim, mnoge velike kompanije tek treba da preduzmu akciju.

Više informacija pročitajte portalu AdAge.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!