Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 139

Koliku je prašinu podigao Super Bowl na društvenim mrežama?

Super Bowl je kulturni fenomen i najgledanija manifestacija na planeti, a sada kada je „najveća fudbalska nedelja u godini“ završena i strasti se polako stišavaju pravo je vreme da napravimo malu retrospektivu i pogledamo šta se dešavalo na digitalnom nebu 13. februara, dana kada je odigrana finalna utakmica. Digital Element, specijalno za Marketing mrežu, pripremio je izveštaj sa najzanimljivijim činjenicama o Super Bowl-u 2022. koje do sada nigde niste mogli da pročitate.

Muzika je moćno sredstvo koje reklami udahne energiju!

0

Milica Gajić, Marketing menadžer grupe brendova u kompaniji Atlantic Štark, specijalno za Marketing mrežu govori o novoj kampanji brenda Najlepše želje „Punim srcem za novih 100“, ali i kako brendovi „biraju“ zaštitna lica i koliko je muzika moćno sredstvo u reklami.

TOP 10 reklama sa Super Bowla LVI

Juče smo, u okviru Now&10 Talks video serijala, objavili analizu i pregled ovogodišnjih Super Bowl reklama. Danas za vas izdvajamo 10 najboljih, po našem mišljenju. Koja je vama omiljena?

Futura DDB i McDonald’s trap muzikom osvojili generaciju Z

REGION – McDonald’s i marketinška agencija Futura DDB novom kampanjom 1+1 napravili su pomak od uobičajenog i pokazali razumevanje McDonald’s-ove uvek verne ciljne grupe – tinejdžera. A da je muzika najbolji način komunikacije s generacijom Z, prepoznao je kreativni direktor Future DDB Drago Mlakar.

SBB zapošljava!

Kompanija SBB raspisala je konkurs za poziciju – Social Media Specialist.

Link za prijavu nalazi se OVDE.

Konkurs je otvoren do 23. februara 2022.

Bambi traži Brend menadžera!

Kompanija Bambi raspisala je konkurs za poziciju – Brend menadžer.

Link za prijavu nalazi se OVDE.

Ključne odgovornosti:
– Odgovoran/na si za kreiranje i implementiranje godišnjeg marketing plana brenda koji vodiš
– Upravljaš osnovnim vrednostima brenda kroz različite aktivnosti, sa ciljem jačanje pozicije brenda na tržištu
– Prikupljaš i analiziraš povratne informacije sa tržišta, kontinuirano preispituješ osnovne pokazatelje uspešnosti brenda i predlažeš aktivnosti za unapređenje
– Pratiš aktivnosti konkurencije, analiziraš ih i daješ predloge za unapređenje pozicioniranost brenda na tržištu
– Aktivno pratiš trendove u vezi sa novim tehnologijama, ukusima, ambalažom, pakovanjem i istražuješ mogućnosti za unapređenje postojećih i razvoj novih proizvoda
– Kontinuirano sarađuješ i prikupljaš informacije od dobavljača u cilju saznavanja tržišnih trendova i inovacija
– Proaktivno sarađuješ sa zainteresovanim stranama unutar i izvan Bambi tima, u cilju postizanja postavljenih ciljeva za brend koji vodiš

Istraživanje o novoj pismenosti

U prethodne tri godine, agencija Propulsion, zajedno sa CESID – Centrom za slobodne izbore i demokratiju, a u partnerstvu sa USAID Serbia, sproveli su tri ciklusa istraživanja o medijskoj i digitalnoj pismenosti u Srbiji u kojima su ispitivali građane i građanke o njihovim digitalnim znanjima i veštinama, stavovima prema tradicionalnim medijima, ali i odnosu prema onim novim, poput društvenih mreža.

25 golih grudi u novoj kampanji kompanije adidas

SVET – Kompanija adidas i agencija TBWA\Neboko lansirali su prošle nedelje kampanju za sportske grudnjake za žene. Zvuči kao još jedna u nizu kampanja sportkog donjeg veša. Međutim, ova kampanja u samo jednom danu zapalila je i podelila društvene mreže.

Now&10 Talks: Super Bowl – utakmica oglašivača

Marketing mreža objavila je danas prvu Now&10 Talks epizodu, novi video format koji smo pokrenuli povodom našeg 10. jubilarnog rođendana. U pitanju je jedinstven video format koji će, na dinamičan i televizičan način, obrađivati aktuelne teme iz struke.

NALED raspisao pitch za projekat pametnog sakupljanja ambalaže

0

NALED poziva zainteresovane agencije da dostave ponude za pružanje marketing i PR podrške na projektu Smart Urban Packaging Waste Collection System (Pametni sistem za sakupljanje ambalažnog otpada u gradovima) čiji je cilj uspostavljanje održivog modela pametnog sakupljanja ambalažnog otpada u Srbiji.