Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Zamisli medicinsku sestru. Da li je ona žena?

SVET – Osmišljena za Međunarodni dan žena, ali relevantna svaki dan. „Imagine“ je kampanja koja od nas traži da razmislimo o rodnim predrasudama koje imamo u vezi sa poslovima.

Možda mislimo da smo prevazišli stereotipe povezane sa određenim pozicijama – na primer, da bi izvršni direktor trebao da bude muškarac, a medicinska sestra žena – ali istraživanje koje je sproveo CPB, reklamna agencija koja stoji iza kampanje Imagine, pokazuje drugačije.

Studija, u kojoj je učestvovalo 1.000 dece uzrasta od 7 do 14 godina i 1.000 dece uzrasta od 5 do 11 godina iz Velike Britanije, pokazala je da je pristrasnost ukorenjena u ranom uzrastu. Otkrilo je da 45% ispitane dece veruje da su medicinske sestre uvek žene, dok je 22% reklo da bi lekar verovatno bio muškarac. Pored toga, 60% dece smatra da je biti vodoinstalater ili električar muški posao – a skoro polovina (46%) ispitanih dečaka i devojčica reklo je da su muškarci uvek bolji inženjeri.

Ipak, ono što je pozitivno, istraživanje je takođe pokazalo da se većina dece danas slaže da deca treba da odrastaju u ono što žele (94%), dok 82% veruje da dečaci i devojčice mogu biti podjednako dobri u istim poslovima ako požele.

Kampanja sa plakatima Imagine, koju su podržali Creative Equals, Goodstuff, Assembly i Open Media, prikazuje se širom Velike Britanije na društvenim mrežama, OOH i u bioskopima. Uz njega ide i bojanka, koja se može kupiti na cpblondon.com (prikupljeni novac ide Beyond Equality i Young Women’s Trust), koja podstiče roditelje da razgovaraju sa svojom decom o rodnim ulogama.

Više informacija o kampanji pročitajte OVDE.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!