today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

UMTG transparentno i nepristrasno meriće TV gledanost u Hrvatskoj

REGION – UMTG (Udruženje merenja televizijske gledanosti u Hrvatskoj) osnovali su HURA, NOVA TV grupa i RTL Hrvatska. Glavni cilj udruženja je po uzoru na zapadno-evropska tržišta, gde takva tržišna udruženja postoje već decenijama, osigurati i kontinuirano unapređivati transparentan i nepristrasan sistem merenja TV gledanosti primenom internacionalnog standarda za merenje TV gledanosti, sa istraživanjem TV gledanosti putem „peoplemetra“.

Transparentan i nepristrasan sistem merenja TV gledanosti od velike je važnosti za sve učesnike tržišta, televizijske vlasnike, društva za tržišno komuniciranje te oglašivače aktivne u medijskom poslovanju. Upravo iz tog razloga proizašla je i potreba u Hrvatskoj za osnivanjem UMTG-a, tržišnog udruženja u kojem svi učesnici industrije imaju uticaj i aktivno učestvuju u definisanju strukovnih standarda, jačanju transparentnosti TV tržišta, i razvoju čitave industrije.

Najvažniji standard za sistem merenja TV gledanosti jeste reprezentativan uzorak. S jedne strane uzorak mora biti reprezentativan za sve TV kanale dostupne u Republici Hrvatskoj, odnosno mora meriti gledanost TV kanala u zemaljskoj, satelitskoj, kablovskoj, IPTV i/ili distribuciji putem interneta. S druge strane, uzorak mora reprezentativno predstavljati čitavu populaciju RH, odnosno sve njene segmente, kako regionalno i po gradovima, tako i po dobi, polu, obrazovanju, i svim drugim obeležijima populacije. I na kraju, uzorak i sam sistem merenja TV gledanosti mora dostavljati valjane i pouzdane podatke o gledanosti TV kanala na nivou pojedinaca. Za kreatore programskog sadržaja, agencije te oglašivače podaci o preferencijama gledanosti specifičnih publika, poput, „mlađa ženska publika“, „zaposleni muškarci“, od velike su važnosti kod donošenja poslovnih planova i odluka, a za gledaoce osiguranje da će programski sadržaj koji im se nudi biti kreiran upravo za njih.

Imajući u vidu visoke standarde kvalitete, transparentnost, te nepristrasnost, UMTG je za pružaoce usluge merenja TV gledanosti u Hrvatskoj odabrao AGB Nielsen istraživanja medija d.o.o., deo Nielsen grupe, jedne od vodećih internacionalnih kompanija u tom području i kompaniju koja meri TV gledanost u RH već 20 godina.

Više informacija pročitajte ovde.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!