Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

UMTG transparentno i nepristrasno meriće TV gledanost u Hrvatskoj

REGION – UMTG (Udruženje merenja televizijske gledanosti u Hrvatskoj) osnovali su HURA, NOVA TV grupa i RTL Hrvatska. Glavni cilj udruženja je po uzoru na zapadno-evropska tržišta, gde takva tržišna udruženja postoje već decenijama, osigurati i kontinuirano unapređivati transparentan i nepristrasan sistem merenja TV gledanosti primenom internacionalnog standarda za merenje TV gledanosti, sa istraživanjem TV gledanosti putem „peoplemetra“.

Transparentan i nepristrasan sistem merenja TV gledanosti od velike je važnosti za sve učesnike tržišta, televizijske vlasnike, društva za tržišno komuniciranje te oglašivače aktivne u medijskom poslovanju. Upravo iz tog razloga proizašla je i potreba u Hrvatskoj za osnivanjem UMTG-a, tržišnog udruženja u kojem svi učesnici industrije imaju uticaj i aktivno učestvuju u definisanju strukovnih standarda, jačanju transparentnosti TV tržišta, i razvoju čitave industrije.

Najvažniji standard za sistem merenja TV gledanosti jeste reprezentativan uzorak. S jedne strane uzorak mora biti reprezentativan za sve TV kanale dostupne u Republici Hrvatskoj, odnosno mora meriti gledanost TV kanala u zemaljskoj, satelitskoj, kablovskoj, IPTV i/ili distribuciji putem interneta. S druge strane, uzorak mora reprezentativno predstavljati čitavu populaciju RH, odnosno sve njene segmente, kako regionalno i po gradovima, tako i po dobi, polu, obrazovanju, i svim drugim obeležijima populacije. I na kraju, uzorak i sam sistem merenja TV gledanosti mora dostavljati valjane i pouzdane podatke o gledanosti TV kanala na nivou pojedinaca. Za kreatore programskog sadržaja, agencije te oglašivače podaci o preferencijama gledanosti specifičnih publika, poput, „mlađa ženska publika“, „zaposleni muškarci“, od velike su važnosti kod donošenja poslovnih planova i odluka, a za gledaoce osiguranje da će programski sadržaj koji im se nudi biti kreiran upravo za njih.

Imajući u vidu visoke standarde kvalitete, transparentnost, te nepristrasnost, UMTG je za pružaoce usluge merenja TV gledanosti u Hrvatskoj odabrao AGB Nielsen istraživanja medija d.o.o., deo Nielsen grupe, jedne od vodećih internacionalnih kompanija u tom području i kompaniju koja meri TV gledanost u RH već 20 godina.

Više informacija pročitajte ovde.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!