today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Otvorene prijave za radionice kompanija na forumu IZAZOV 2022!

Osmi po redu, regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2022 biće održan 12. i 13. aprila u hotelu Mona Plaza u Beogradu, pod sloganom „Handle with care“. Reč je o interaktivnom poslovnom događaju, prvom ovog tipa u regionu, namenjenom isključivo profesionalcima iz oblasti marketinga, odnosa s javnošću i digitalnih komunikacija iz kompanija i agencija.

Ovogodišnji forum IZAZOV pomera granice organizacije događaja u Srbiji, a kao i svake godine, okupiće najvažnija imena iz domaćeg i regionalnog sveta marketinga, PR-a i digitalnih komunikacija. Na događaju se očekuje prisustvo preko 300 kompanija i agencija iz celog regiona.

Kao i svih prethodnih, i ove godine na IZAZOV 2022 biće organizovane radionice kompanija. Zadatke pred agencije ove godine postavljaju kompanije Bambi, Porto Montenegro, Naftna industrija Srbije, Frikom, Atlantic Štark, PepsiCo – Marbo Product, Grand kafa i BASF.

„Radionice kompanija jedan su od najpopularnijih sadržaja svake godine na forumu IZAZOV, jer podstiču dijalog između agencija i kompanija, nude mogućnosti za networking, razmenu mišljenja, ali i mogućnost za uspostavljanje poslovne saradnje. Pozivamo agencije da iskoriste ove mogućnosti i prijave se na radionice kompanija“, rekla je Ivana Parčetić Mitić, Founder & CEO, Marketing mreža.

Linkovi za prijavu na radionice nalaze se na sajtu https://izazovforum.rs/event/radionice-kompanija/, a klikom na link pored željene radionice, bićete upućeni na formular za prijavu.

Prijave za radionice otvorene su do 31. marta, a broj mesta je ograničen. Učešće na radionicama moguće je isključivo za predstavnike agencija sa kupljenim kotizacijama.

Forum IZAZOV 2021 podržale su agencije Ovation BBDO, Headline, Drive Agency, DPC Networks, AlmaQuattro, Info Media Group, Kliping Beograd, Represent System, Right, McCann Beograd, DNA Communications, Granular Group, Fusion Communications, Evoke Group, Propix, Cheil Centrade, Smart Point Adria, Chapter 4 PR i Novaston Marketing Consultancy. Sponzori ovogodišnjeg foruma su kompanije Forma Ideale, Carlsberg Srbija, Coca-Cola HBC, Atlantic Štark, PepsiCo – Marbo Product, Lidl Srbija, Mastercard, MPC Properties, Grand kafa, BASF, Bambi, UniCredit Banka, Telekom Srbija, Frikom, dok je regionalni partner Porto Montenegro. Ovogodišnji prijatelji foruma su USAID Srbija i Propulsion.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!