Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 128

#izazov2022: Kreativnost je put ka poslovnom uspehu kao krajnjem cilju!

0

Marina Mateković, Marketing Excellence Manager Area West & Bulgaria kompanije BASF, na forumu IZAZOV 2022 biće jedna od govornica u panelu na temu „Kreativna strana biznis medalje„. Tim povodom, za Marketing mrežu govori kako danas merimo kreativnu efikasnost.

Da je lako, „five clients“ biznis model primenio bi svako!

Pre šest godina, na sceni se pojavila marketing agencija Evoke. Tada je Evoke bio fokusiran na digitalni marketing, grafički dizajn, izradu veb-sajtova i aplikacija. Kako je vreme prolazilo, Evoke se razvijao shodno promenama na tržištu, ali i viziji same kompanije.

#izazov2022: Ogromna je odgovornost brendova kada je u pitanju medijska i digitalna pismenost!

0

Stefan Despotović, Head of Public Relations Center Naftne industrije Srbije, na forumu IZAZOV 2022 biće jedan od govornika u panelu na temu Danas smo svi mediji (powered by USAID Srbija & Propulsion). Tim povodom, za Marketing mrežu govori koja je odgovornost brendova kada je u pitanju medijska i digitalna pismenost.

Upoznajte mlade talente Lanu Kršul i Tomislava Vranjkovića

U okviru Young Lions Croatia takmičenja, mladi lavići Lana Kršul, Account Manager iz UM Zagreb i Tomislav Vranjković, Junior Media Planner iz zagrebačke agencije Initiative osvojili su drugo mesto u kategoriji Mediji.

#izazov2022: Bitno je fokusirati se na kvalitet podataka, a ne na kvantitet!

Igor Lazarević, Managing Partner agencije Granular Group, na forumu IZAZOV 2022 govoriće na temu „Harmonija personalizacije i digitalnog poslovanja„. Tim povodom, za Marketing mrežu govori kako prikupljene customer podatke koristiti u svrhu relevantne marketing komunikacije.

#izazov2022: Marketing je uvek imao veliku odgovornost, ali ona nikada nije bila izraženija nego sada!

0

Aleksandar Ružesković, Marketing Director kompanije Forma Ideale, na forumu IZAZOV 2022 biće jedan od govornika u panelu na temu Danas smo svi mediji (powered by USAID Srbija & Propulsion). Tim povodom, za Marketing mrežu govori zašto opada poverenje u informacije koje brendovi plasiraju u novim i tradicionalnim medijima.

#izazov2022: Ako nemamo plan, to je znak da nemamo viziju!

0

Svetlana Bunčić, Direktorka odeljenja identiteta i komunikacija i članica menadžment tima UniCredit Banke, na forumu IZAZOV 2022 biće jedna od govornica u panelu na temu „Planning the Unplannable„. Tim povodom, za Marketing mrežu govori kako će izgledati tržište budućnosti.

Preko 100 regionalnih stručnjaka iz najvećih kompanija i agencija govornici na forumu IZAZOV 2022

Osmi po redu, regionalni forum komunikacionih lidera – IZAZOV 2022 biće održan 12. i 13. aprila u hotelu Mona Plaza u Beogradu, pod sloganom „Handle with care“.

#izazov2022: Lideri budućnosti treba da provode više vremena u radu sa svojim ljudima!

0

Milan Perić, Marketing and Communications Director u kompaniji Carlsberg Srbija, na forumu IZAZOV 2022 biće jedan od govornika u panelu na temu „You Can’t Decide the Future of Your Business. You Have to CREATE It„. Tim povodom, za Marketing mrežu govori zašto je neophodno uključivanje marketing i PR stručnjaka u strateške odluke kompanija.

#izazov2022: Mnogo je parametara koji utiču na reputaciju jedne agencije, a komunikacije su jedan od njih!

0

Vedran Ivanković, Business Development Director u agenciji Kliping Beograd, na forumu IZAZOV 2022 vodiće panel na temu „(Ne)komunikacija komunikacijske industrije„. Tim povodom, za Marketing mrežu govori da li komunikacija danas pravi razliku na tržištu.