Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 129

#izazov2022: Marketing sektori zapravo su pokretači biznisa!

0

Zorana Antić, Marketing Director u kompaniji Bambi, na forumu IZAZOV 2022 biće jedna od govornica u panelu na temu „You Can’t Decide the Future of Your Business. You Have to CREATE It„. Tim povodom, za Marketing mrežu govori ko su lideri budućnosti.

Komunikacijski laboratorij predstavlja novu uslugu Crisis Simulation

0

REGION – Agencija Komunikacijski laboratorij, u partnerstvu sa nemačkom agencijom Ewald & Rössing, predstavlja Crisis Simulation. jedinstvenu uslugu na regionalnom tržištu koja može pomoći organizacijama u uspešnom upravljanju kriznim situacijama, kao i proceni timova za pripremljenost na krizu.

Poverenje je postalo najskuplja valuta, a inercija je postala glavni „pokretač“!

Zdravko Kevrešan, kreativni direktor agencije Drive, govori o advertising sceni u Srbiji i u kom smeru će se narednih godina menjati uloga kreativnosti.

Banjalučka pivara prva u regionu pokrenula pivski NFT!

Banjalučka pivara sa svojim Nektar pivom priključila se svetu digitalnih tokena dizajnirajući kolekciju od 12 NFT-jeva i tako postalo prvo regionalno pivo i jedan od prvih brendova koji se oprobao u ovoj inovativnoj i digitalnoj sferi.

Nakon Juge i trajni — stiglo je Varteksovo proleće!

0

Agencija Señor i modna kuća Varteks pokrenuli su kampanju za prolećnu kolekciju.

Značaj edukacije menadžera i novi formati za novu realnost

Kako je nova era poslovanja stupila na snagu, usled iznenadne pandemijske situacije, svi segmenti privrede morali su da se adaptiraju, velikom brzinom da reaguju, isprate promene, nađu rešenja i ovladaju njima, kako bi se biznis procesi nastavljali, a rezultati održali.

#izazov2022: Kreativni pristup vs. glad za rastom poslovanja

0

Šta je važnije za jedan brend – kreativna ideja ili poslovni rezultat? Ima li mesta za ovu dilemu? Šta je to što zapravo odslikava nesklad na relaciji agencija-kilijent, i da li su različite ambicije uzrok nesaglasnosti, a trebali bi činiti partnerski tandem?

Dva najčešća pitanja u Srbiji u prethodnom periodu

Dva najćešća pitanja u Srbiji u prethodnih nekoliko nedelja su “Koliko je danas gorivo?” i ”Šta je NFT”?

Now&10 Talks: I šta ćemo sad?

Marketing mreža objavila je danas novu Now&10 Talks epizodu, video format koji smo pokrenuli povodom našeg 10. jubilarnog rođendana. U pitanju je jedinstven video format koji, na dinamičan i televizičan način, obrađuje aktuelne teme iz struke.

Održivo poslovanje kao imperativ

0

Razvoj društveno odgovornog poslovanja i evolucija u održivo doveo je do toga da se u okviru rada jedne kompanije u 21. veku podrazumeva da će dugoročno biti postavljeni ciljevi održivosti koji se odražavaju na budući biznis i uticaj koji se kroz sve njegove segmente stvara na društvo.