Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Nedostatak mladih talenata i poverenje na svim nivoima – najveći izazovi struke u 2022!

Nedostatak mladih talenata (36 odsto), poverenje na svim nivoima (30 odsto), kao i transparentnost tržišta (21 odsto), ključni su izazovi koji će obeležiti 2022. godinu, rezultat je najnovijeg istraživanja koje je sprovela Marketing mreža.

Istraživanje je sprovedeno povodom 8. regionalnog foruma komunikacionih lidera – IZAZOV 2022, koji je održan 12. i 13. aprila u Beogradu, u organizaciji Marketing mreže.

Ispitanici su naveli i da će najdominantniji trendovi sa kojima će se struka susresti u 2022. godini biti borba sa fake news (33 odsto), personalizacija sadržaja (31 odsto) i integrisane komunikacije (23 odsto). Sa ovakvim izazovima i novim trendovima u potpunosti je spremno da se suoči čak 70 odsto ispitanika, dok 11 odsto njih kaže da nije spremno.

Ovogodišnji događaj otvorili su Tom Beck, Executive Director, SoDA i Bojan Rendulić, VP of Marketing, Productive, koji su govorili na temu „Transforming The Agency Landscape„.

Pored keynote predavanja, ove godine teme foruma bile su, između ostalog, ko su lideri budućnosti, da li je kreativno liderstvo ključno za opstanak i rast kompanije, kako planirati neplanirane scenarije i na najefikasniji način iskoristiti resurse sa kojima raspolažemo, kako pomiriti održivost i profit, kako društveno važne teme integrisati u brend strategiju i svakodnevnu komunikaciju, a „ne pasti“ na klizavom woke terenu, kako danas merimo kreativnu efikasnost, ko je odgovoran za oglašavanje neetičnih brendova i plasiranje brand fake news, ali i ko je potrošač 3.0 i šta očekuje od vašeg brenda, dolazi li vreme preispitivanja lojalnosti i zašto je feedback važan za izgradnju kvalitetnog odnosa klijent-agencija. Na ove i brojne druge teme govorilo je preko 100 vrhunskih regionalnih stručnjaka iz najvećih kompanija i agencija.

Poseban segment foruma bio je posvećen podsticanju dijaloga između agencija i kompanija, kroz različite tipove interaktivnih radionica, koje su ove godine vodile kompanije Atlantic Štark, Bambi, Frikom, PepsiCo – Marbo Product, Naftna industrija Srbije, BASF, Grand kafa i Porto Montenegro. Kao i prošle godine, organizovani su i speed dating sastanci kompanija i agencija.

Više informacija o forumu pronađite na sajtu www.izazovforum.rs

Forum IZAZOV 2022 podržale su agencije Ovation BBDO, Headline, Drive Agency, DPC Networks, AlmaQuattro, Info Media Group, Kliping Beograd, Represent System, Right, McCann Beograd, DNA Communications, Granular Group, Fusion Communications, Evoke Group, Propix, Cheil Centrade, Smart Point Adria, Chapter 4 PR i Novaston Marketing Consultancy. Sponzori ovogodišnjeg foruma su kompanije Forma Ideale, Carlsberg Srbija, Coca-Cola HBC, Atlantic Štark, PepsiCo – Marbo Product, Lidl Srbija, Mastercard, MPC Properties, Grand kafa, BASF, Bambi, UniCredit Banka, Telekom Srbija, Frikom, dok je regionalni partner Porto Montenegro. Ovogodišnji prijatelji foruma su USAID Srbija i Propulsion.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!