Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Bilbordi koji reaguju na vremenske prilike

REGION – Kompanija SEAT pokrenula je prvu automobilsku kampanju koja koristi okidače aktivirane vremenskim prilikama u stvarnom vremenu. Ovu inovaciju ponudila je hrvatska outdoor kompanija Go2Digital, a SEAT je prilagodio svoje reklamne poruke dobu dana, odnosno vremenskim prilikama.

Tako kada je sunce, na bilbordima širom Zagreba, možete da vidite SEAT poruku „Uvek na sunčanoj strani uz SEAT. I u pravoj traci uz Lane Assist sistem potpore“.
Za sat vremena, kada krene prolećni pljusak, na istom ekranu pojaviće se ista reklama sa novim vizuelnim rešenjem i porukom „Posle kiše dolazi sunce. Do tada vam SEAT senzori za kišu pomažu u vožnji.“

SEAT, MinusMinus Agency i Go2Digital odlučili su iskoristiti mogućnosti koje im pružaju moderne tehnologije, i to ne samo na području Zagreba, već od Osijeka i Varaždina, preko Rijeke i Zadra, sve do Splita. Pripremljena su kreativna rešenja, osim za sunčano i kišno vreme, i za situaciju da nas prate samo tamni i snažni oblaci.

„Spoljno oglašavanje, a pogotovo digital out of home, postao je neizostavan deo naših strategija i medijskih planova za klijente. U kampanjama uvek nastojimo prilagoditi prikaz poruke na pojedinom kanalu kako bi se potencirala vidljivost i efikasnost. Zato uvek pokušavamo osmisliti posebno prilagođen kreativna rešenja i ideje za Go2Digital kanale. Ali da te ideje zaista zažive, trebamo klijente koji su spremni biti inovatori i prvi ih sprovesti u dela. Jako nam je drago da je upravo SEAT prepoznao kontekstualni potencijal ove jednostavne, ali komunikacijski efikasne kampanje,“ – rekao je Domagoj Davidović, kreativni strateg i partner u MinusMinus Agency.

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!