Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Agencija Grayling osnažuje fokus na regiju kroz novu upravljačku strukturu

Agencija Grayling objavila je unapređenja u okviru svog rukovodećeg tima sa ciljem jačanja poslovanja u regiji. Nataša Trslić Štambak unapređena je na poziciju direktorke za Srednju i Istočnu Evropu, dok je Robert Škunca preuzeo poziciju direktora za Jugoistočnu Evropu.

Uprkos izazovima uzrokovanim trenutnom situacijom u Ukrajini i dvogodišnjom pandemijom, agencija Grayling je dokazala stabilnost poslovanja pa je u 2021. godini ostvarila dvocifreni rast prihoda širom kontinenta. Upravo je poslovanje kompanije Grayling u Srednjoj i Istočnoj Evropi bilo jedan od ključnih faktora tog uspeha. Imenovanje Nataše i Roberta na nove pozicije dodatno će osnažiti rukovodeći tim Graylinga, učvrstiti poziciju u široj i užoj regiji i doprineti daljem razvoju poslovanja.

Nataša Trslić Štambak, direktorka za Srednju i Istočnu Evropu će u svojoj novoj ulozi blisko sarađivati sa Peterom Feckom, generalnim direktorom za regiju Srednje i Istočne Evrope. Glavni fokus će joj biti razvoj poslovanja, uspostavljanje multi-market klijenata i širenje Public Affairs usluga. „Radujem se novim izazovima i saradnji sa izuzetno talentovanim timovima širom regije, koji su ključ našeg poslovnog uspeha. Naša integrisana ponuda komunikacijskih usluga, uključujući strateško savetovanje, Public Affairs i kriznu komunikaciju ključ su daljeg rasta Graylinga u regiji. Izazovni period u kom se trenutno nalazimo postavlja dodatne zahteve za bliskom saradnjom između naših tržišta, preusmeravanjem aktivnosti i brzim reagovanjem,“ izjavila je Nataša.

Robert Škunca, direktor za regiju Jugoistočne Evrope, rekao je: „Izuzetno mi je drago što imam priliku da još bliže sarađujem sa našim timovima u regiji Jugoistočne Evrope. Uprkos globalnim izazovima, verujem da ćemo u 2022. godini nastaviti sa prošlogodišnjim poslovnim zamahom. Naša uska međuregionalna saradnja će i dalje biti ključ prevazilaženja svih izazova i osnova za pružanje vrhunske usluge klijentima. Sa visoko profesionalnim pristupom i dugogodišnjim iskustvom imamo sve predispozicije za postizanje postavljenih poslovnih ciljeva u novim okolnostima.“

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!