Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 127

WWF Adria upozorio da gotovo svakog sata na Zemlji izgubimo jednu vrstu

Prema poslednjem Izveštaju o stanju planeta, objavljenom u septembru 2020., veličina populacija sisavaca, ptica, riba, vodozemaca i gmazova je od 1970. godine do danas smanjena za zabrinjavajućih 68%. Posledica je ekspanzija globalne trgovine, potrošnje, rasta stanovništva i ubrzane urbanizacije, zbog čega vrste gube svoja staništa ili izumiru.

U Beogradu osvanuli bilbordi sa porukama koje pomalo „mrače“!

Predhodnih dana na ulicama Beograda osvanuli su bilbordi sa neobičnim porukama, koje pomalo „mrače“, aludirajući na večite dileme Beograđana.

Dodeljene DISRUPT Awards za 2021. godinu

Na svečanoj dodeli nagrada proglašeni su dobitnici DISRUPT AWARDS.

Predstavljen novi vizuelni identitet Nikšićkog piva

REGION – Pivara Trebjesa predstavila je danas novi vizuelni identitet za svoja tri piva – Nikšićko Pivo, Nikšićko Tamno i Nikšićko Gold. Originalni dizajn oslikava moderne trendove u globalnoj pivarskoj industriji, a u isto vreme, kroz retro elemente, donosi priču o tradiciji nikšićkog pivarstva dugoj 125 godina.

U toku upis na Content Academy!

0

Edukativni program o content marketingu Content Academy, u organizaciji Represent Academy, počinje 14. aprila i traje do 21. maja 2022. godine, a prijave su u toku.

#izazov2022: Moralno je stavljati znak jednakosti između “good” i “advertising”, ali…

Vladimir Ćosić, Creative Director u agenciji Represent Communications, na forumu IZAZOV 2022 vodiće panel na temu „Goodvertising„. Tim povodom, za Marketing mrežu govori da li je moralno stavljati znak jednakosti između „good“ i „advertising“.

#izazov2022: Budućnost ritejla je u sinergiji onlajna i oflajna!

0

Jelena Lešević, Head of Marketing u MPC Properties, na forumu IZAZOV 2022 biće jedna od govornica u panelu na temu „Planning the Unplannable„. Tim povodom, za Marketing mrežu govori na koji način je COVID-19 uticao na ritejl industriju.

#izazov2022: Od kvalitetnog feedback-a zavisi i kvalitet pružene usluge!

0

Aleksandra Mihajlović, Managing Director u agenciji Right, na forumu IZAZOV 2022 vodiće panel na temu „Umetnost feedbacka„. Tim povodom, za Marketing mrežu govori zašto je feedback važan za izgradnju kvalitetnog odnosa klijent-agencija.

#izazov2022: Metaverse možemo posmatrati kao budućnost interneta!

Danka Trbojević, Managing Director u agenciji Drive, na forumu IZAZOV 2022 vodiće panel na temu „Potrošač 3.0 iz ugla brendova„. Tim povodom, za Marketing mrežu govori u kojoj meri će metaverse uticati na svaki biznis sa kojim potrošači svakodnevno komuniciraju.

#izazov2022: Komunikacije su oduvek bile industrija koja oblikuje svet i pokreće stvari napred!

0

Milena Avramović Bjelica, izvršni direktor i suosnivač u agenciji Chapter 4 Communications Consulting, na forumu IZAZOV 2022 vodiće panel na temu „Planning the Unplannable„. Tim povodom, za Marketing mrežu govori kako predvideti krize i imati spreman plan delovanja.