Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 126

Oni veruju da možete sve!

Ako ste novopečeni roditelji, ako se spremate za tu životnu fazu ili ste je već prošli, dobro vam je poznat osećaj nesigurnosti i doza sumnje u sopstvene roditeljske sposobnosti.

#izazov2022: Izabraću te, ali moraš za nešto da se boriš!

Marija Stošić, Senior Strategic Planner u agenciji McCann Beograd, na forumu IZAZOV 2022 vodiće panel na temu „Dobri brendovi & dobri tragovi„. Tim povodom, za Marketing mrežu govori na koji način brendovi svojim delovanjem menjaju društvo i zajednicu na bolje.

#izazov2022: Simbioza biznisa i kreativnosti uslov su za uspešno poslovanje!

0

Tijana Popović, Marketing Manager Snacks SRB & BIH u kompaniji PepsiCo, na forumu IZAZOV 2022 govoriće u panelu na temu „Kreativna strana biznis medalje„. Tim povodom, za Marketing mrežu govori kako danas merimo kreativnu efikasnost.

#izazov2022: Problem sa cancel kulturom je što ne postoji kriterijum!

0

Olja Nestov, Senior Digital Marketing Specialist, Grand kafe, na forumu IZAZOV 2022 govoriće u panelu na temu „Potrošač 3.0 iz ugla brendova„. Tim povodom, za Marketing mrežu govori kako se izboriti sa cancel kulturom.

Señor, Human Interaction Company, Outdoor Akzent i 404 agency osvojili Effie Hrvatska Grand Prix

REGION – Na dugoočekivanim Danima komunikacija, festivalu tržišnih komunikacija, proglašeni su pobednici nagrade Effie, koja slavi efektivnost marketinške komunikacije. Statue su dodeljene najboljim agencijama i oglašivačima za izvanredno tržišno komuniciranje u segmentima kreativnosti, strategije i postignutih tržišnih rezultata tokom protekle godine.

Konzum plus i ZOO agencija osvojili nagradu za najbolju digitalnu kampanju u Hrvatskoj

REGION – Proglašene su najbolje digitalne kampanje i digitalni alati/platforme u oblasti tržišnih komunikacija takmičenja MIXX Awards Croatia 2022, a nagrade su dodeljene na novom izdanju Dana komunikacija. Na takmičenju se ocenjuju kreativnost, strategija, izvedba, korišćenje medija i postignuti rezultati, a upravo je po tim kriterijima stručni žiri takmičenja titulom MIXX Awards Croatia 2022 Best in Show powered by Google nagradio projekat Poziv Djeda Božićnjaka oglašivača Konzum plus i ZOO agencije. Proglašeno je i 10 pobednika kategorija takmičenja.

BBDO Zagreb agencija godine IdejeX i osvajač Grand Prix-a!

REGION – Pobednici IdejeX, nacionalnog takmičenja u kreativnosti na kojem se već 12 godina uspešno takmiče agencije sa svojim kreativnim idejama, proglašeni su u glavnoj dvorani Dana komunikacija. Grand Prix ove godine su osvojili BBDO Zagreb i Zagrebačka pivovara za projekat Domoljubna Žuja. Titula agencije godine IdejeX pripala je agenciji BBDO Zagreb, a oglašivačima godine proglašeni su Franck i Zagrebačka pivovara – s jednakim brojem bodova.

#izazov2022: Današnji potrošač želi jednostavnu, brzu i ugodnu kupovinu!

Jelena Brajović Dobrijević, Deputy Managing Director agencija SIVO, na forumu IZAZOV 2022 govoriće u panelu na temu „Potrošač 3.0 iz ugla brendova„. Tim povodom, za Marketing mrežu govori ko je potrošač 3.0 i šta očekuje od brendova.

#izazov2022: Svaka promena se primeti!

0

Marina Grihović, Managing Director agencija Headline&Dkit, na forumu IZAZOV 2022 vodiće panel Q&A. Tim povodom, za Marketing mrežu govori koliko je rebrendiranje važan, a u isto vreme i neizvestan koran za jedan brend.

#izazov2022: Suočavanje sa istinom – kao ključan trend u 2022!

Milivoj Đorđić, General Manager – Adria region, SmartPoint Adria, na forumu IZAZOV 2022 vodiće panel na temu Trending Talks. Tim povodom, za Marketing mrežu govori šta će biti ključni trendovi u 2022. u oblasti marketinških komunikacija.