Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

HUOJ Grand PRix 2022: 404 peti put Agencija godine

REGION – U sklopu godišnje KOMferencije održana je dodela 15. nagrada Grand PRix najboljim prošlogodišnjim komunikacijskim projektima. Od ukupno 52 prijavljena projekta u 8 kategorija, u finale ušlo je 28 projekata, a dodeljena je 21 nagrada u 7 kategorija.

Žiri sastavljen od komunikacijskih stručnjaka koji dolaze iz privatnog i javnog sektora te akademske zajednice po prvi je put, dodelilo 5 zlata, 7 srebra i 9 bronzanih nagrada.

U kategoriji Grand PRix za odnose s javnošću u ustanovama, udruženjima i nevladinim organizacijama zlatni Grand PRix osvojio je projekat 1100 kilometara za 1100 terapija, CTA komunikacije za Ranka Dragičevića i Udrugu roditelja djece s teškoćama u razvoju „Brački pupoljci“.

Grand PRix za odnose s javnošću za velika trgovačka društva osvojila su ukupno tri projekta, a zlatnim projektom u ovoj kategoriji proglašeno je Globalno predstavljanje električnog hiperautomobila Rimac Nevera kompanije Bugatti Rimac.

Zlato u kategoriji Grand PRix za odnose s javnošću za mala i srednja trgovačka društva pripalo je agenciji 404 za klijenta MIND the KIDS d.o.o. – Lansiranje BaDaBum digitalne platforme za razvoj dečijeg govora i jezika.

U kategoriji Grand PRix za društveno odgovorno poslovanje nisu dodeljene zlatne nagrade.

Zlatni Grand PRix za unutrašnju komunikaciju pripao je projektu Qumans – kako smo povećali zadovoljstvo naših zaposlenih agencije 404 za Q.

U kategoriji Grand PRix za političku komunikaciju nisu dodeljene zlatne nagrade.

Posljednju od pet zlatnih nagrada osvojio je projekt A1 Hrvatska i 01Content&Technology – A1 mapa poslova i veština budućnosti za digitalnu komunikaciju.

U kategoriji Grand PRix za komunikaciju događanja nisu dodeljene nagrade, zbog toga što nijedan projekat nije ostvario minimalni broj bodova potreban za osvajanje nagrade.

Priznanje za razvoj struke prema odluci žirija osvojio je Mladen Hrgarek, direktor i vlasnik agencije Madison Consulting.

Najboljom agencijom proglašena je agencija 404.

Komunikatora i Antikomunikaciju godinu ove godine po prvi put biraju članovi HUOJ, a ko su dobitnici saznaćemo nakon 6. maja dokada i traje glasanje.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!