Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 120

Upoznajte McCann Sarajevo lavice – Nadinu Tanović Borovinu i Sonju Kušumović

Boje Bosne i Hercegovine na Cannes Young Lions Grand Prix 2022 takmičenju braniće mlade nade agencije McCann Sarajevo, Nadina Tanović Borovina i Sonja Kušumović. Njihovo idejno rešenje u kategoriji PR, žiri Young Lions BiH okarakterisao je kao konceptualno najsnažnije rešenje, bazirano na jednostavnoj igri reči, obojeno neophodnom dozom humora, sa izuzetnim PR potencijalom i mogućnošću velikog odjeka u medijima.

Raspisan konkurs za Oriđiđi Video Awards!

REGION – 24sata već je duže vreme na tržištu poznat po svojim inovacijama i postavljanju trendova. Odlučili su podići lestvicu i po prvi put u Hrvatskoj, ali i u regiji organizovati event u metaverseu gde će dodeliti Oriđiđi Video Awards.

#izazov2022: Zorana Antić, Bambi

0

Zorana Antić, Marketing Director, Bambi, govori ko su lideri budućnosti. Intervju je snimanjen na nedavno održanom forumu IZAZOV 2022, a možete ga pogledati u videu ispod.

#izazov2022 video: Milan Perić, Carlsberg Srbija

0

Milan Perić, Marketing and Communications Director, Carlsberg Srbija, govori koju ulogu u kreiranju biznisa budućnosti igraju marketing sektori kompanija. Intervju je snimanjen na nedavno održanom forumu IZAZOV 2022, a možete ga pogledati u videu ispod.

#izazov2022 video: Nikola Vuković, Evoke Group

Nikola Vuković, Managing Partner, Evoke Group, govori šta nam donosi web 3.0. Intervju je snimanjen na nedavno održanom forumu IZAZOV 2022, a možete ga pogledati u videu ispod.

Pregled poslovanja hrvatskih PR agencija 2019.-2020.

0

REGION – Povodom KOMferenciji HUOJ-a, agencija Manjgura prikupila je podatke o poslovanju hrvatskih PR agencija za 2019-2020. godinu, a koje su dostupne u bazi Poslovna Hrvatska. Na listu se nalazi 78 agencija, sa ukupno 634 zaposlena, a što je samo 4 manje nego pre pandemije, ali zato čak 88 više nego 2017.

Keks Domaćica izazvala lavinu negativnih komentara na mrežama, a oglasila se i kompanija Kraš

Popularni Krašov keks Domaćica ima novu ambalažu, koja je izazvala burne reakcije na društvenim mrežama. Naime, na novom izdanju kutije keksa stoji njegov naziv, uz dodatak raznih zanimanja. Pa tako postoji „Domaćica i menadžerka“, „Domaćica i pravnica, „Domaćica i programerka“, „Domaćica i umetnica“, zatim „Domaćica i medicinska sestra“.

HUOJ Grand PRix 2022: 404 peti put Agencija godine

0

REGION – U sklopu godišnje KOMferencije održana je dodela 15. nagrada Grand PRix najboljim prošlogodišnjim komunikacijskim projektima. Od ukupno 52 prijavljena projekta u 8 kategorija, u finale ušlo je 28 projekata, a dodeljena je 21 nagrada u 7 kategorija.

Know the Flow!

Nakon prošlogodišnje Anno Domini MMXXI – REINVENTION interne kolekcije, agencija Ovation BBDO lansirala je novu internu modnu kolekciju Anno Domini MMXXII sa nosećom porukom „Know the flow“. Na kanalima na društvenim mrežama ove agencije imamo priliku da vidimo zaposlene kao modele, a poruke „Know the flow“, „Make a splash“ i „Change flow – move forward“ kao pozivajuće, inspirišuće, ali i pomalo zagonetne.

Za naša dobra vremena

Apatinska pivara, za brend Jelen pivo, pokrenula je novu kampanju koja nas podseća na sve ono dobro što nam donosi druženje sa prijateljima na našem omiljenom mestu, u srcu prirode, na selu.