Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 121

Negativno korisničko iskustvo pogubnije je po brend od lošeg proizvoda

Gotovo sva relevantna istraživanja na tu temu, pokazuju da je razlog zbog koga ljudi negativno govore o nekom brendu ili kompaniji mnogo češće negativno korisničko iskustvo nego loš proizvod. I što je posebno zanimljivo, takav stav nema nikakve veze sa godinama ispitanika. Doslovno sve generacije, od bumera do generacije Z, slažu se u tome da je za pozitivan stav o nekom brendu najvažnije dobro korisničko iskustvo.

Lansirana platforma Creatives in Exile za pomoć ukrajinskim kreativcima!

U velikom talasu izbeglica iz Ukrajine, zemlju su napustile i stotine advertising profesionalaca, sklanjajući se pred ruskom invazijom. Zajedno sa domovima i zemljom, iza sebe su ostavili svoje poslove i, najčešće, bilo kakvu materijalnu sigurnost. Međutim, sa sobom su poneli iskustvo, profesionalno znanje i kreativnost.

#izazov2022 video: Danilo Kalezić, Adriatic Marinas – Porto Montenegro (Crna Gora)

0

Danilo Kalezić, Senior PR & Marketing Manager, Adriatic Marinas – Porto Montenegro (Crna Gora), govori kako planirati neplanirane scenarije i na najefikasniji način iskoristiti resurse sa kojima raspolažemo. Intervju je snimanjen na nedavno održanom forumu IZAZOV 2022, a možete ga pogledati u videu ispod.

#izazov2022 video: Milivoj Đorđić, SmartPoint Adria

Milivoj Đorđić, General Manager – Adria region, SmartPoint Adria, govori o web 3.0 i potrošaču budućnosti. Intervju je snimanjen na nedavno održanom forumu IZAZOV 2022, a možete ga pogledati u videu ispod.

Otvara se akademija za hrvatske influensere

REGION – Na Edward Bernays University Collegeu u Hrvatskoj u toku su prijave za prvu generaciju tromesečne Influenserske akademije, čiji će program kreirati 20 predavača, mahom influensera i stručnjaka za komunikacije.

Šta je obeležilo 2021. kad je u pitanju digitalno medijsko tržište?

Reuters-ov institut za studije novinarstva objavio je svoj deseti godišnji izveštaj otkrivajući najnovije trendove u digitalnim medijima širom sveta.

Evoke objavio prvi obrnuti oglas za posao

Na stranici www.evoke.rs/jobs nalazi se prvi obrnuti oglas za posao koji smo do sada imali prilike da vidimo. Boutique marketing agencija Evoke širi tim.

#izazov2022 video: Nataša Šarčević, Atlantic Štark

0

Nataša Šarčević, Marketing & Innovation Director, Atlantic Štark, govori na koji način brendovi menjaju svet na bolje. Intervju je snimanjen na nedavno održanom forumu IZAZOV 2022, a možete ga pogledati u videu ispod.

#izazov2022 video: Milena Đorić Gudurić, Mastercard

0

Milena Đorić Gudurić, Head of Marketing u kompaniji Mastercard, govori na koji način brendovi menjaju svet na bolje. Intervju je snimanjen na nedavno održanom forumu IZAZOV 2022, a možete ga pogledati u videu ispod.

#izazov2022 video: Svetlana Bunčić, UniCredit Banka

0

Svetlana Bunčić, Head of Identity & Communication Unit and Member of Management Team, UniCredit Banka, govori kako će izgledati tržište budućnosti i kako marketinške komunikacije staviti u svrhu „čuvara“ biznisa. Intervju je snimanjen na nedavno održanom forumu IZAZOV 2022, a možete ga pogledati u videu ispod.