Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Novo pakovanje Macho sladoleda je za polizati!

REGION – Jedan od najpoznatijih proizvoda iz portfolija kompanije Ledo Plus i Frikom – sladoled MACHO – doživeo je značajan redizajn ambalaže.

Redizajn cele linije Macho sladoleda koju čini sedam različitih proizvoda potpisuje tim agencije Spellcaster: Neven Crljenak, Ines Matulić i Tonči Klarić, a ovaj projekt označava početak saradnje kreativne agencije sa timovima Ledo Plusa i Frikoma u čijim su redovima Lorena Čavužić, Velibor Mudrić, Filip Gujaničić i Sara Premeru. Autor impresivnih ilustracija je Dejan Kralj, a timu saradnika Spellcastera pridružila se i Kitica Kekić. Projekat redizajna Macho linije za jedan od ciljeva ima i neizostavno pomlađivanje ciljne grupe, dok novi dizajn koristi šarene i bogate uzorke u pop-art stilu s ikonografijom lifestyle-a mlađih generacija.

“Sladoled je posebna vrsta proizvoda koji ljudima donosi radost dok instantno budi emocije i sećanje na topla godišnja doba. Macho je jedan od vodećih brendova u regiji, a njegovu sveprisutnu popularnost trebalo je osvežiti tom istom radošću, uz dužno poštovanje prema
samom brendu. Ponekad najlakši način da nekom brendu date novi život jeste da ga jednostavno napravite vedrijim i življim. Sve je dopušteno, samo da nije dosadno.” – dodao je Neven Crljenak iz agencije Spellcaster.

“Macho je jedan od naših najdugovečnijih sladolednih brendova na regionalnom tržištu kojeg smo hteli napraviti još uzbudljivijim te posebno približiti mlađoj generaciji, ali i široj publici, obzirom da je Macho sladoled kojeg vole mnogobrojni potrošači i jedan od retkih brendova sa tako širokom publikom. Spellcaster se više puta dokazao kao kreativni shop koji ima poseban pristup prema mlađoj publici pa smo se zato i odlučili na saradnju s njima, a rezultat je divan projekt na koji smo jako ponosni; projekat temeljem kojeg su Macho sladoledi napokon dobili dizajn i prepoznatljivost koju zaslužuju.” – poručila nam je Lorena Čavužić, Brand Manager, LEDO.

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!