Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Prvi podaci o poslovanju slovenskih agencija ukazuju na rekordnu godinu

REGION – Marketing magazinu objavio je prve, delimične podatke o poslovanju ključnih agencija u Sloveniji za 2021. godini i zaključili da su ostvareni odlični rezultati, navodi se na njihovom portalu.

Podaci za najveće medijske zakupce i povezana društva Marketing magazin još nema, jer će ih Ajpes objaviti u avgustu, odnosno septembru ove godine, kada slika o poslovanju bude potpuna.

Agencija Herman & partneri povećala je prihode za 49 odsto na 7.509.032 EUR (godine 2020: 5.047.796 EUR). PR agencija Stratkom, u suvlasništvu Francija Zavrla (suvlasnika i agencije Herman&partneri) imala je slične prihode kao u 2020. godini (1.017.342 EUR)

Medijska agencija OMG (OMD i PHD) ostvarila je prihod od 11.417.899 EUR što je za 11 odsto više nego 2020. godine. Matična agencija Luna TBWA je poslovala slično kao i 2020. godine. Ostvarila je prihod od 4.436.383 EUR.

Vrlo dobro je poslovala i medijska agencija Medialog. Prihod od 3.161.272 EUR predstavlja porast od 30 odsto u odnosu na 2020. godinu.

Skoro 30 odsto veći prihod su ostvarili u Futuri DDB, i to 12.614.716 EUR, što je možda najviše u istoriji agencije.

Formitas Creative je ostvario prihod od 7.242.563 EUR.

U DROM agency su imali prihod od 1.696.104 EUR (38 odsto rast), u Renderspaceu 2.374.199 EUR (30 odsto rast), u Agenciji 101 4.072.749 EUR (malo više nego u 2020. godini).

Veliki pad je zabeležila agencija Shift (ranije Grey Ljubljana). Njihov prihod je iznosio 3.642.401 EUR, što je za 250 odsto manje nego 2020. godine (9.078.403 EUR). Pad je verovatno povezan sa promenama u vlasničkoj strukturi.

Vrlo dobro je poslovao Institut Mediana. Dostigli su prihod od 2.170.785 EUR, što je 25 odsto više nego 2020. godine. Istraživačka agencija Valicon je poslovala slično kao i prošle godine, ostvarili su prihod od 1.958.910 EUR.

Više informacija pronađite na portalu Marketing Magazina.

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!