Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Ljubav je uvek dobrodošla!

Kompanija IKEA Srbija već drugu godinu za redom obeležava Međunarodni dan borbe protiv homofobije, transfobije i bifobije (IDAHOT). Osim tradicionalnog podizanja zastave duginih boja ispred robne kuće, kompanija je ove godine pokrenula kampanju pod nazivom „Ljubav je uvek dobrodošla“.

„U kompaniji IKEA verujemo da svaka osoba ima pravo na dom, a to je mnogo više od prostora u kom boravimo i živimo. To je mesto gde smo sigurni, prihvaćeni i voljeni od strane drugih ukućana, naših bližnjih i članova porodice. Nažalost, mnoge LGBT+ osobe, ne samo da doživljavaju diskriminaciju u spoljašnjem svetu, već se ne osećaju prihvaćeno ni u svojim domovima. U okviru ovogodišnje kampanje, sproveli smo sveobuhvatno istraživanje među mladim LGBT+ osobama u četiri regionalne prestonice, a rezultati su nam pokazali da se velika većina mladih LGBT+ osoba ne oseća u potpunosti prihvaćeno u svojim domovima nakon što članovima porodice otkriju svoju seksualnu orijentaciju. Zbog toga želimo da motivišemo što više ljudi da pokažu veću solidarnost sa LGBT+ osobama, jer verujemo da svako zaslužuje da bude voljen i cenjen zbog onoga što jeste“, rekao je Strahinja Urošević, direktor tržišta IKEA Srbija, za nova.rs.

Kako bi pokazala posvećenost stvaranju još inkluzivnijeg okruženja za LGBT+ osobe, IKEA Srbija pruža jednake mogućnosti za zapošljavanje i razvoj osobama svih seksualnih orijentacija i rodnih identiteta, obezbeđujući svojim Kodeksom ponašanja radno mesto bez diskriminacije, uznemiravanja i netrpeljivosti. Svi progresivni paketi naknada i benefita – poput privatnog zdravstvenog osiguranja – podjednako su primenljivi na LGBT+ kolege i njihove partnere u Srbiji.

Zalaganje za LGBT+ prava deo je šire agende kompanije IKEA za Diverzitet i Inkluziju, putem koje se takođe zalažu za rodnu ravnopravnost i podržavamo ranjive grupe kao što su žrtve porodičnog nasilja.

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!