today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Mala i srednja preduzeća uče kako da budu odgovorna u digitalno doba

Sa namerom da se, u cilju zaštite digitalnih prava potrošača i kupaca, podele znanja o odgovornoj digitalnoj transformaciji, digitalnim proizvodima i uslugama, odgovornom komuniciranju, odgovornoj obradi podataka o ličnosti, etici i drugim elementima odgovornog savremenog poslovanja, prošle godine pokrenuta je inicijativa “Ambasadori odgovornog poslovanja” koja okuplja vodeće kompanije i poslovna udruženja u Srbiji.

Inicijativu realizuju Američka agencija za međunarodni razvoj (USAID) i Propulsion u saradnji sa Kancelarijom poverenika za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti i Udruženjem za usklađenost u poslovanju, a u okviru programa Nova pismenost.

Skupom pod nazivom “Ambasadori odgovornog poslovanja u digitalno doba” koji je održan juče startovala je serija predavanja i radionica za mala i srednja preduzeća, koja se realizuju uz podršku Nacionalne alijanse za lokalni ekonomski razvoj (NALED). Ambasadori će do kraja maja svoja znanja i iskustva ustupiti malim i srednjim preduzećima, tako im pomažući da usklade svoje poslovanje sa zakonskim obavezama i međunarodnim standardima, ali takođe i edukovati potrošače o njihovim digitalnim pravima. Ambasadore odgovornog poslovanja čine AstraZeneca, Hemofarm, Delhaize Srbija, Lidl Srbija, Mobi banka, UniCredit banka, advokatska kancelarija Marić Mališić Dostanić, A1, Frikom, Nordijska poslovna alijansa i E-commerce Association.

“Brojne su prednosti onlajn poslovanja, ali takvo okruženje, uz manjak znanja, donosi i različite rizike. Zbog toga, podstičemo lica za zaštitu podataka o ličnosti da se udružuju, razmenjuju iskustva i zajednički rešavaju izazove u radu, jer to je jedan od najboljih načina dolaženja do najkvalitetnijih rešenja. Institucija lica za zaštitu podataka o ličnosti umnogome može biti od pomoći privrednim subjektima u njihovom radu, zbog obrade velikog broja podataka o ličnosti u digitalnom okruženju koje zahteva primenu posebnih mera zaštite podataka o ličnosti”, rekao je Milan Marinović, poverenik za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti.

Prisutnima se obratila i izvršna direktorka NALED-a, Violeta Jovanović koja je naglasila da NALED razvija konkretna digitalna rešenja, kako bi osigurao standarde bezbednosti u korišćenju elektronskih servisa i otvorenih podataka i svojim delovanjem gradi dijalog i poverenje kao temelj za uvođenje standarda odgovornog i održivog poslovanja u privredi.

Goran Zarić ispred programa “Nova pismenost” nadovezao se ističući da je biznis zajednica na čelu digitalne transformacije i digitalizacije poslovanja i pružanja usluga, i kao takva može značajno doprineti boljoj informisanosti i dodatnoj edukaciji u ovoj oblasti, kako drugih, manjih preduzeća, tako i građana kao potrošača.

Tokom skupa održan je panel “Ono sve što znaš o meni”, dok je Novak Pešić, menadžer za politike sajber bezbednosti ispred kompanije PwC predstavio je rezultate studije o strateškim smernicama za programe podizanja svesti o sajber bezbednosti u Republici Srbiji.

Foto:  Beta / Milan Obradović

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!