today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Raspisan konkurs za nagrade KAKTUS 2022!

Marketing mreža raspisala je konkurs za 8. nacionalnu dodelu godišnjih nagrada – KAKTUS 2022

Nagrade se dodeljuju u 25 kategorija, a dobijaju ih organizacije, kompanije, institucije i agencije za najkvalitetnije i najprofesionalnije pojedinačne i integrisane kampanje u protekloj godini. Glavne nagrade na festivalu su, kao i do sada, Agencija godine, Oglašivač godine i Integrisana kampanja godine – Grand Prix. Kao i prethodnih godina, KAKTUS 2022 slavi samo one ideje koje izlaze iz granica očiglednog i uprkos teškim uslovima inspirišu i proizvode najefikasniju komunikaciju sa ciljnim grupama. Konkurs je otvoren do 20. septembra.

Novina u okviru ovogodišnjeg konkursa za nagrade KAKTUS 2022 je nova kategorija – Integrisana kampanja na temu medijske i digitalne pismenosti. U ovoj kategoriji biće dodeljena nagrada za najuspešniju integrisanu kampanju za čiju realizaciju je korišćeno minimum tri kanala/alata komunikacije, a koja je za temu imaju medijsku, informacionu i digitalnu pismenost. U ovoj kategoriji mogu biti prijavljene i CSR kampanje čiji je cilj bio medijska, informaciona i digitalna pismenost.

Takođe, počevši od prošle godine, u žiriju će, pored predstavnika agencija, učestvovati i predstavnici kompanija iz Srbije i regiona. Agencije i kompanije, timski, tokom cele godine, rade na kampanjama, te je ova promena u sastavu žiriju logična, a omogućiće sagledavanju prijavljenih projekata iz više uglova i perspektiva i samim tim doprineti  težini osvojene nagrade.

Ove godine prijave uključuju kampanje koje su realizovane ili većim delom realizovane u periodu od 1. avgusta 2021. do 1. avgusta 2022. godine.

„I pored veoma teškog i izazovnog prethodnog perioda, u prethodnom periodu realizovane su brojne zanimljive i inovativne kampanje za koje smatramo da su vredne pažnje, kako stručne, tako i šire javnosti. Konkurs za KAKTUS nagrade prilika je da izmerimo da li su to zaista drugačije ideje i one koje opstaju, ali i ocenimo napredak struke. Očekujemo puno dobrih kampanja koje će ukazati na trendove razvoja, ali i na izazove koji određuju budućnost kreativne industrije u Srbiji. Festival KAKTUS idealna je prilika da sagledamo snagu i potencijale domaće kreativnosti“, rekla je Ivana Parčetić Mitić, osnivač i CEO Marketing mreže, koja je organizator festivala KAKTUS 2022.

O tome ko će dobiti ovogodišnje KAKTUS nagrade odlučuje stručni žiri koji čine priznati i ugledni profesionalci iz kreativnih, PR, digitalnih agencija, produkcijskih kuća i kompanija iz Srbije i regiona. Njihova imena biće objavljena u narednim danima.

Nagrade će biti svečano dodeljene na 8. nacionalnom Festivalu integrisanih komunikacija – KAKTUS 2022, koji se ove godine održava pod sloganom „Samorefleksija“. Festival će biti održan 1. i 2. novembra u Beogradu.

Uslove konkursa, propozicije i kategorije, kao i prijavni formular i Pravilnik o radu žirija, možete pogledati na sajtu www.kaktus.rs.

Zvanični hashtag festivala je #kaktus2022

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!