Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
REGION – Kreativni direktor hrvatske agencije „Bruketa&Žinić OM“ Davor Bruketa specijalno za Marketing mrežu govori kako „ispričati priču“ o proizvodu o kome se ne sme govoriti, kako premostiti granice, a ipak ostati u okvirima etike i zakona, ali i koju ulogu igraju emocije u oglašavanju.
Kompanija „Universal Networks International“ počela je početkom godine sa emitovanjem novih popularnih serija, čime je najavljen program koji gledaoci mogu da očekuju na Universal kanalu tokom 2012. godine.
„Sanjao sam noćas da te nemam“, „Da su najbolje žene uvek pored nas“, „Ljubavi, mi smo mnogo toga hteli…“ – samo su neki od stihova poznatih domaćih pesama, koji su se našli kao deo promotivne kampanje „Radija S“.
Agencije McCann Erickson Beograd, Direct media, McCann Erickson PR (sadašnji Represent communications), Ipsos Strategic Marketing, Crvena zvezda marketing i Odbojkaški savez Srbije, kao i preduzeće BeoExpo i Beogradski sajam proglašeni su, krajem prošle godine, za najuspešnije, a na osnovu devet relevantnih ekonomskih pokazatelja o kvalitetu poslovanja u 2010. godine, iskazanih kroz završne račune, a koje časopisa TABOO svake godine objavljuje.
Negativna konotacija koncepta, ali i termina odnosi s javnošću u masovnim medijima, i dalje prisutan problem dokazivanja vrednosti komunikacionih aktivnosti (ROI), iako evidentno raste uticaj komunikacionih departmana, interni i onlajn kanali nastavljaju da se šire, ali i postoji raskorak između ponuđenih i neophodnih obuka za komunikacione profesionalce u kompanijama – samo se neki od zaključaka poslednjeg „European Communication Monitor“ (ECM) istraživačkog projekta.
„World Press Photo“, po drugi put, organizuje godišnji konkurs za najbolju multimedijalnu priču u domenu vizuelnog novinarstva. Radovi moraju sadržati profesionalno uređene fotografije u kombinaciji sa audio i vizuelnim elementima kao što su video, animacije, grafika, ilustracija, zvuk i tekst. Prijave će se primati do 19. januara 2012. godne, a više informacija o načinu i rokovima možete pronaći OVDE.
Direktor agencije „Executive Group“ Darko Matijašević specijalno za Marketing mrežu govori šta PR stručnjaci treba da urade kako bi proširili svoje delovanje u kompanijama, kako nastupiti prema top menadžmentu, ali i zašto nema zajedničke inicijative PR profesionalaca kako bi se poboljšao položaj struke.
Dug je put Marketing mreže i traje već punih 10 godina.
Svoju snagu utemeljili smo u portalu, od koga su dalje potekli svi drugi projekti koji danas čine mrežu za EDUKACIJU, UMREŽAVANJE, INFORMISANJE i UNAPREĐENJE TRŽIŠTA.
Naša priča počinje 16. januara davne 2012. godine. Marketing mreža je započela sa radom kao interaktivni strukovni portal koji ima za cilj umrežavanje i poslovno povezivanje svihučesnika na tržištu marketinških komunikacija u Srbiji i regionu. Danas, Marketing mreža okuplja, pre svega, biznis ciljnu grupu, kolege iz kompanija i agencija, a naša baza sadrži preko 16.000 email adresa iz celog Adriatic regiona.
Godine 2015. širimo poslovanje na organizaciju strukovnih događaja i to je bila velika prekretnica u daljem razvoju Marketing mreže.
Proteklih sedam godina organizovali smo niz veoma uspešnih i medijski propraćenih događaja, među kojima se ističu regionalni Forum komunikacionih lidera IZAZOV i nacionalni Festival integrisanih komunikacija KAKTUS. ForumIZAZOV 2022 biće organizovanu 12. i 13. aprila ove godine, dok je festival KAKTUS 2022, sada već tradicionalno, planiran za početak novembra 2022. Oba događaja održavaju se ove godine po osmi put za redom u Beogradu.
U toku 2018. godine, Marketing mreža pokrenula je još dva veoma važna projekta za transparentnost i podizanje standarda tržišta marketinških komunikacija u Srbiji – Agency Report i AdNetworkhttp://adwork.network/
U 2019. godini, Marketing mreža pokrenula je The Studio – audience-driven video content i publikaciju ADBOOKA namenjenu Adriatic regionu.
U toku 2020. godine pokrenuli smo dva projekta #AdCast i #AdTalk, edukativan video sadržaj. I pored svih izazovna 2020. godine, uspeli smo da snimimo prvi dugometražni dokumentarni film o razvoju advertising industrije u Srbiji u periodu 2008-2020. pod nazivom “Kreativni gen”, a u 2021. snimljen je prvi dugometražni dokumentarni film o razvoju domaćih brendova u Srbiji “Kupili su vas zauvek”.
U 2021. pokrenuli smo i projekat Mark Awards, u okviru koga smo nagradili najuspešnije direktore marketinga, direktore komunikacija i brend menadžere iz kompanija u Srbiji.
Ove godine slavimo naš prvi veliki jubilej – 10 godina uspešnog poslovanja. Naš plan je da nastavimo sa edukacijom i umrežavanjem kolega kroz različite tipove događaja i projekata i u narednim godinama.
Kao i svih ovih 10 godina, nastavićemo da radimo punim srcem – transparentno, ali i odgovorno, pre svega prema struci. I uvek sa istim ciljem – unapređenja i razvoja tržišta marketinških komunikacija u Srbiji i regionu!
Hvala što zajedničkim snagama gradimo MREŽU već punih 10 godina!
Ivana Parčetić Mitić, osnivač i CEO, Marketing mreža
„Učinkoviti odnosi s javnošću“ je knjiga koju najčešće koriste oni koji se pripremaju za akreditovane ispite, koja se najčešće citira u literaturi o odnosima s javnošću, koja se najšire koristi u svetu na engleskom, i koja se najviše prevodi za potrebe studiranja.