Adresar agencija za odnose s javnošću možete preuzeti OVDE
Hvala što ste se prijavili na naš newsletter!
Molimo Vas da pretplatu potvrdite na linku koji ste dobili u mejlu.
Hrvatska udruga likovnih umjetnika primijenjenih umjetnosti poziva na učestvovanje na Međunarodnoj izložbi grafičkog dizajna i vizuelnih komunikacija „Zgraf 11“, koja će se održati od 15. marta do 5. aprila ove godine u Zagrebu. Prijave radova za oba dela izložbe primaju se do 31. januara. Odabrani radovi biće izloženi na izložbi i predstavljeni u katalogu festivala. Više o konkursu i prijavni formular možete pronaći OVDE.
Agencija: Chi & Partners, London, UK
Kreativni direktor: Ewan Paterson
Art direktor / Copywriters: Clark Edwards, Nick Pringle
Fotograf: Kelvin Murray
Godina: decembar 2008.
Agencija: TBWA Paris
Klijent: McDonald’s
Kreativni direktor: Jean Francois Goize i Jean Marie Gateau
Godina: 2012.
SVET – Iako je kompanija sa trenutno najbrže rastućim zalihama novca na svetu, „Apple“ na raznim računima drži 82 milijarde dolara, čak 54 milijarde dolara od tog iznosa zarađeno je izvan SAD-a i blokirano na „off shore“ računima sa kojih je taj novac nemoguće povući u SAD bez plaćanja 35 odsto poreza na dobit.
Želite da vaš oglas vidi što veći broj ljudi, a niste sigurni kom mediju i koliki procenat budžeta za oglašavanje poveriti?
U poslednjih dvadesetak godina do neslućenih je razmera narastao fenomen koji pričanje priča uvodi u velike kompanije i politički život. Ovoj temi posvećena je knjiga Storytelling: ili pričam ti priču (Clio, 2010), a „Strategija Šeherezade“ njen je svojevrsni nastavak.
Najbolje fotografije sa godišnjeg konkursa časopisa “Refoto” predstavljene su na izložbi “Monohromatski svet” u galeriji „Artget“ Kulturnog Centra Beograd.
Odgovorna urednica magazina „Moja lepa bašta“ (http://moja.lisa.rs/moja-lepa-basta) i „Burda Style“ i zamenica urednika magazina „Lisa“ (http://www.lisa.rs) Marija Jakob specijalno za Marketing mrežu govori na koji način se štampa može prilagoditi novim tehnologijama, kako naplatiti sadržaj na Internetu, ali i da li je rešenje specijalizacija sadržaja u medijima i njihovo regionalno umrežavanje.