Adresar marketinških agencija koje posluju u Srbiji možete preuzeti OVDE.
Hvala što ste se prijavili na naš newsletter!
Molimo Vas da pretplatu potvrdite na linku koji ste dobili u mejlu.
Banca Intesa, članica bankarske grupacije Intesa Sanpaolo, dobila je četvrtu godinu za redom prestižnu nagradu za banku godine u Srbiji, koju dodeljuje renomirani finansijski časopis „The Banker“.
Udruženje za tržišne komunikacije Srbije (UEPS) dodelilo je prestižnu Nagradu za životno delo osnivaču „McCann Grupe“ Srđanu Šaperu, na tradicionalnoj svečanosti povodom Dana propagandista.
Sa idejom da održi kontinuitet u komunikaciji sa potrošačima, Apatinska pivara je, u saradnji sa agencijom „Leo Burnett“, osmislila novi spot za vodeći proizvod na domaćem tržištu – Jelen pivo.
U cilju unapređenja saradnje i sistemske razmene znanja i veština između stručnjaka iz prakse, predstavnika akademske zajednice i studenata, Fakultet tehničkih nauka iz Novog Sada i Fakultet organizacionih nauka iz Beograda uz podršku Društva Srbije za odnose s javnošću, pokrenuli su izdanje publikacije „Primeri dobre prakse odnosa s javnošću“. Publikacija će se objavljivati jednom godišnje i sadržaće prikaze uspešnih komunikacionih projekata i kampanja iz Srbije i regiona.
Tokom „Coca–Cola“ prazničnog karavana, koji je posetio osam gradova u Srbiji, prikupljeno je sedam hiljada čestitki za mališane koji praznike provode u bolnicama širom Srbije.
U saradnji sa beogradskom agencijom „McCann Erickson“, mt:s je lansirao nove oglasne spotove za usluge pripejd, pospejd pakete, kao i za novogodišnje tarifne opcije.
Poučna, duhovita, gorko iskrena i na momente potresna knjiga Ivana Stankovića koristi kao okvir priču o fenomenu uspona i pada prve multinacionalne advertajzing kompanije „Saatchi and Saatchi“ na prostorima bivše SFRJ.