today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Dolaze još teža vremena za medije

Pored toga što nisu većinski vlasnici svoje sudbine, u Srbiji ima previše medija kojima preti ozbiljno „proređivanje” jer naprosto nema novca za sve. Što se tiče usvojene Medijske strategije kao jednog od krucijalnih dokumenata, rečeno je da je je vlast, odnosno vlada usvojila zato što je to bio jedan od uslova Evropske komisije za proces pridruživanja.
Ovo su neki od akcenata koji su se mogli čuti na tribini „Medijska strategija – šta dalje”, održanoj u Valjevu u organizaciji svih medijskih asocijacija Srbije i Saveta za štampu. Posle skoro jednogodišnje borbe i iscrpljivanja medijske koalicije sa onom koja je na vlasti strategija je usvojena, ali od oktobra prošle godine na medijskoj sceni se ništa bitnije nije promenilo. Naprosto, mediji i dalje nisu većinski vlasnici svoje sudbine, a ionako loša situacija još više se narušava. Vukašin Obradović, predsednik NUNS-a, osvrnuo se na problem izuzetno velikog broja medija u Srbiji.
„Zbog toga ćemo morati vrlo brzo da se suočimo sa činjenicom da će veliki broj medija biti ugašen. Nastojimo da o tome ko će opstati, a ko nestati ne odlučuje država, već tržište“, kazao je Obradović, dodajući da ako se po ovom pitanju nešto ne bude bitnije promenilo nije daleko dan, odnosno godina kada će u Srbiji funkcionisati samo državni i crkveni mediji zato što će jedini imati stabilno finansiranje.
Govoreći o efektima usvojene Medijske strategije Ljiljana Smajlović, predsednica UNS-a, kazala je da se situacija pogoršava posebno kada je u pitanju pritisak na slobodu medija, koji permanentno urušava biće novinarske profesije. Nije ubeđena da će u mesecima pred izbore bilo šta krenuti nabolje, a kao jedini tračak realne nade vidi u tome da, kako se bude napredovalo u evropskim integracijama, koliko-toliko treba očekivati i nešto bolju situaciju sa medijima.

Autor: B. Novović
Izvor: Politika

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!