SVET – Američka pivara „Flying Dog“ predstavila je, možda, najneobičniji oglasni TV spot za pivo koji ste ikada videli.
Hvala što ste se prijavili na naš newsletter!
Molimo Vas da pretplatu potvrdite na linku koji ste dobili u mejlu.
SVET – Američka pivara „Flying Dog“ predstavila je, možda, najneobičniji oglasni TV spot za pivo koji ste ikada videli.
Kompanija „Heineken“ otpočela je novu fazu globalnog pristupa u ohrabrenju odgovornog konzumiranja svojih prozvoda. Nova tema, u okviru dugogodišnje kampanje “Uživaj u Heinekenu odgovorno”, pod nazivom “Izlazak sunca pripada onima koji umereno piju” u svom središtu ima „Heineken“ kako bi prenela nove poruke.
Telekom Srbija ponudila je nedavno jedinstveni Box paket usluga koji objedinjuje fiksnu, mobilnu, Internet i televizijsku uslugu. Mesečna zaduženja za sve usluge koje ulaze u Box paket stižu na jednom, objedinjenom računu i korisnik ovaj paket plaća znatno jeftinije, nego kao pojedinačnu uslugu.
Predsednica Grupacije oglašivača Srbije i menadžerka za odnose s javnošću i komunikacije kompanije „Coca-Cola“ za Srbiju, Makedoniju i Crnu Goru Milica Stefanović specijalno za Marketing mrežu govori o kratkoročnim i dugoročnim planovina Grupacije, o ulasku u Svetsku federaciju oglašivača, radu na Nacrtu kodeksa o odgovornom oglašavanju, kao i o trenutnom odnosu medija i oglašivača.
Banca Intesa, članica bankarske grupacije Intesa Sanpaolo, dobila je četvrtu godinu za redom prestižnu nagradu za banku godine u Srbiji, koju dodeljuje renomirani finansijski časopis „The Banker“.
Udruženje za tržišne komunikacije Srbije (UEPS) dodelilo je prestižnu Nagradu za životno delo osnivaču „McCann Grupe“ Srđanu Šaperu, na tradicionalnoj svečanosti povodom Dana propagandista.
Sa idejom da održi kontinuitet u komunikaciji sa potrošačima, Apatinska pivara je, u saradnji sa agencijom „Leo Burnett“, osmislila novi spot za vodeći proizvod na domaćem tržištu – Jelen pivo.
U cilju unapređenja saradnje i sistemske razmene znanja i veština između stručnjaka iz prakse, predstavnika akademske zajednice i studenata, Fakultet tehničkih nauka iz Novog Sada i Fakultet organizacionih nauka iz Beograda uz podršku Društva Srbije za odnose s javnošću, pokrenuli su izdanje publikacije „Primeri dobre prakse odnosa s javnošću“. Publikacija će se objavljivati jednom godišnje i sadržaće prikaze uspešnih komunikacionih projekata i kampanja iz Srbije i regiona.
Tokom „Coca–Cola“ prazničnog karavana, koji je posetio osam gradova u Srbiji, prikupljeno je sedam hiljada čestitki za mališane koji praznike provode u bolnicama širom Srbije.