Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 1055

Neizvesna sudbina TV Avale

Zaposleni na TV Avali, koji su već 29 dana u štrajku, odlučili su da radikalizuju protest, jer do danas nisu dobili ni dinar od pet i po plata, odnosno šest honorara, koliko im se duguje.

Prvi broj časopisa „Architectural Approach“

0

Nakon višemesečnog rada, prvi broj časopisa „Architectural Approach“, dostupan je javnosti. Časopis je pokrenut od strane grupe studenata arhitekture sa Fakulteta tehničkih nauka u Novom Sadu u nameri da bude glasnik nove arhitekture.

LOTO napunio sedam godina!

1

Najpopularnija igra na sreću „LOTO“ proslavila je svoj sedmi rođendan u društvu predstavnika medija, voditeljskih i glumačkih lica koja su obeležila srećne „LOTO“ trenutke za nama, kao i predstavnika Državne lutrije Srbije. Sve one koji su ovog puta došli na „sastanak sa srećom“, ugostio je Nikola Đuričko, koji je predstavio kako se „LOTO“ razvijao u proteklih sedam godina.

Šokantno! Životinje u promotivnim kampanjama

Agencija: LOWE GGK, Warsaw, Poland
Kreativni direktori: Kinga Grzelewska, Marcin Nowak
Art direktori: Giedymin Jabłoński, Maciek Trybek
Copywriter: Patryk Michon
Fotograf: Igor Omulecki
Godina: 2008.

Februar na Beogradskom sajmu

0

Nakon tradicionalnog 51. međunarodnog novogodišnjeg vašara, čime je zvanično završena prošlogodišnja sezona sajamskih nastupa, Beogradski sajam nastavlja i ove godine punom parom.

Samsung širi tržište transparentnih displeja

0

Kompanija „Samsung Electronics“ objavila je da će počev od ovog meseca proširiti tržište transparentnih displeja proizvodnjom LCD panela od 46 inča.

MARKETING OD USTA DO USTA: kako učiniti potrošače glasnogovornicima kompanije

Svakog dana potrošači su doslovno bombardovani hiljadama reklamnih poruka. Svakog dana kompanije oglašivači troše milione u nadi da će se baš njihova poruka probiti kroz medijsku džunglu i doći do potrošača. Nažalost, najčešće se događa upravo suprotno. Na postojeću pretrpanost informacijama kompanije gomilaju još više. Od svih poslatih poruka mali broj njih potrošači uopšte i primete, a na svega nekoliko reaguju onako kako bi to kompanija želela (proba, kupovina).

Yahoo! napušta jedan od osnivača

Jedan od osnivača Internet giganta „Yahoo!“ Džeri Jang napušta tu kompaniju u trenutku kada se ona bori da ostvari preokret u poslovanju pod novim direktorom.

Zapitajte se šta radi konkurencija?

1

Internet konsultant i osnivač „Internet agencije“ (www.internetagencija.rs) Miloje Sekulić specijalno za Marketing mrežu govori da li je kriza neke kompanije „naterala“ da uđu u virtuelni svet, na koji način će digitalizacija uticati na medijsko i PR tržište, kao i da li je moguće danas ignorisati onlajn sferu.

Neću spanać!

0

Kreativni tim agencije SVA i organizacija CESID osmislili su i realizovali projekat „Neću spanać“, dok je farmaceutska kuća „MSD“ donirala sredstva za izvođenje pomenutog projekta. Projekat je predstavljen javnosti krajem prošle godine, a sa aktivnostima će se nastaviti i u 2012, najavili su u agenciji SVA.