Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 1055

Zapitajte se šta radi konkurencija?

1

Internet konsultant i osnivač „Internet agencije“ (www.internetagencija.rs) Miloje Sekulić specijalno za Marketing mrežu govori da li je kriza neke kompanije „naterala“ da uđu u virtuelni svet, na koji način će digitalizacija uticati na medijsko i PR tržište, kao i da li je moguće danas ignorisati onlajn sferu.

Neću spanać!

0

Kreativni tim agencije SVA i organizacija CESID osmislili su i realizovali projekat „Neću spanać“, dok je farmaceutska kuća „MSD“ donirala sredstva za izvođenje pomenutog projekta. Projekat je predstavljen javnosti krajem prošle godine, a sa aktivnostima će se nastaviti i u 2012, najavili su u agenciji SVA.

Prodajna izložba REMAKE u Supermarketu

0

Prodajna izložba REMAKE otvorena je juče u Supermarketu. REMAKE je festival kreativnih intervencija u polju redizajna i reciklaže, a u oblastima muzike, filma, fotografije, tekstila, asesoara i predmeta u kućnoj upotrebi i enterijeru.

Koji su životni stilovi građana Srbije?

2

GfK grupa sprovela je nedavno istraživanje životnih stilova građana „GfK Roper Worldwide 2011“. Ovu studiju GfK grupa sprovodi jednom godišnje u 30 zemalja na pet kontinenata, metodom lice u lice na reprezentativnom uzorku od hiljadu do 1500 ispitanika starijih od 15 godina. U Srbiji se istraživanje sprovodi istom metodom, na nacionalno reprezentativnom uzorku od hiljadu ispitanika, pa je samim tim moguće uporediti rezultate dobijene u Srbiji i u drugim zemljama sveta.

Kriza nas nije naterala da odustanemo od ulaganja

0

Činjenica da već dve godine zaredom od potrošača dobijamo priznanje za omiljeni brend za kompaniju „Imlek“ predstavlja veliku čast i podsticaj za dalji rad. Zanimljivo je, takođe, da su i u mnogobrojnim kvalitativnim analizama naši proizvodi visoko kotirani, ali najvrednije priznanje svakako je poverenja naših potrošača kojima je proizvod „Moja kravica“ jedan od najomiljenijih u kategoriji mleka i mlečnih proizvoda. Prošle godine smo osvojili titulu domaćeg brenda broj jedan u svim kategorijama, a kao kompanija smo poneli i laskavo priznanje omiljenog domaćeg proizvođača. To je još jedan od pokazatelja da su naši napori i ulaganja urodili plodom – kaže na početku razgovora za Danas Srđan Popović, regionalni direktor marketinga i razvoja kompanije „Imlek“.

RRA mora da reguliše oglašavanje i sponzorstva na televiziji i radiju

Asocijacija nezavisnih elektronskih medija (ANEM) uputila je dopis u kome poziva Republičku radiodifuznu agenciju (RRA) da na osnovu svojih ovlašćenja donese akt kojim će nedovoljno precizne odredbe Zakona o oglašavanju, a koji se odnose na oglašavanje i sponzorstvo na televiziji i radiju, biti jasnije definisane.

Uspešno ugovoreno kreditiranje otkupa akcija od OTE

0

Telekom Srbija uspešno je potpisala ugovor o kreditu u vrednosti od 470 miliona evra, sa rokom dospeća od tri godine, od čega se iznos od 320 miliona evra odnosi na finansiranje akvizicije – otkup 20 odsto akcija koje su u vlasništvu grčke telekomunikacione kompanije OTE, a iznos od 150 miliona evra za refinansiranje postojećeg kredita.

Novi spot za „Diet Pepsi“ i stara Sofia Vergara

0

SVET – Sofia Vergara nastavlja tamo gde je stala prošle godine, u novom energetičnom spotu za „Diet Pepsi“, čija je premijera bila tokom dodele nagrada Zlatnog Globusa, a koju je prenosila američka TV stanica NBC.

Zanimljiva kampanja za Tušmobil

0

REGION – Tušmobil je odlučio da protrese slovensko tržište mobilnih operatera revolucionarnom ponudom, pa su stoga od agencije „Bruketa&Žinić OM“ zatražili da osmisle odgovarajuću kampanju. Pri tom važno je da se u moru različitih ponuda operatera koji se hvale da su najpovoljniji, kampanja zaista istakne posebnošću, ne samo vizuelno, već svojim revolucionarnim proizvodom, jedinstvenom tarifom za sva vremena.

Ukida se oznaka „Made in Germany“?

0

SVET – Nemačka industrija strahuje da će joj biti naneta velika šteta ukoliko se ostvare planovi Evropske komisije o novom načinu označavanja porekla robe.