Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 1054

Moraćete da kupite novi televizor

Oko 1,5 miliona domaćinstava, koja imaju svoje antene, moraće u narednih godinu dana da kupe televizor sa adekvatnim standardima ili set top boks koji će omogućiti prijem digitalnog signala, kazala je državna sekretarka za Digitalnu agendu Jasna Matić.
Ona je na sastanku sa uvoznicima i distributerima TV prijemnika posebno istakla da se to odnosi samo na terestrijalno odnosno zemaljsko emitovanje televizije, na građane koji imaju sopstvene ili zajedničke antene u zgradama, a ne na one koji imaju kablovsku ili satelitsku televiziju.

Kompanija „Kodak“ u stečaju

0

Proizvođač fotografske opreme „Kodak“, koji nije zabeležio profit od 2007. godine, stavlja se pod zaštitu američkog zakona o stečaju, prenela je danas agencija Rojters.

Dizajnirani vodiči kroz balkanske gradove

0

Vodiči kroz balkanske gradove: Ljubljana, Zagreb, Beograd, Sarajevo, Skoplje, Podgorica, Sofija, Tirana dobili su dizajnirane vodiče sa mapama.
Studentkinja grafičkog dizajna iz Poljske Anna Czubilińska kreirala je seriju vodiča za osam balkanskih gradova pod nazivom „Hajde!“. Vodiči su na poljskom jeziku.

Sajber revolucija protiv TV nameta

Internetom kruži „jeretički“ poziv građanima ove zemlje na građansku neposlušnost. U njemu se građani nagovaraju da narednih dana od poštara ne primaju nikakve koverte koje je poslao sud, jer se u njima nalazi tužba za neplaćanje TV pretplate.

Novi konkurs časopisa „Refoto“

0

Časopis „Refoto“ raspisao je konkurs na temu „Moje mesto, moji ljudi“ koji će biti otvoren tokom ove godine.

Adidas predstavio pametnu kopačku

0

Na terenima FK Brodarac „adidas“ je predstavio tzv. pametnu kopačku – „adizero f50“. Popularni prvotimci Crvene zvezde, Marko Vešović i Darko Lazović, demonstrirali su prednosti „f50 kopačke“ i tako pokazali da su sa pravom odabrani da budu brend ambasadori pametnog fudbala u Srbiji, poput Lea Mesija koji u svetu promoviše ovu kopačku.

Adidas organizovao ulični teniski meč

0

SVET – U susret otvorenom prvenstvu Australije u tenisu, „adidas“ je organizovao interesantan teniski meč u gradskom prolazu iscrtanom grafitima u Melburnu.

Dolaze još teža vremena za medije

Pored toga što nisu većinski vlasnici svoje sudbine, u Srbiji ima previše medija kojima preti ozbiljno „proređivanje” jer naprosto nema novca za sve. Što se tiče usvojene Medijske strategije kao jednog od krucijalnih dokumenata, rečeno je da je je vlast, odnosno vlada usvojila zato što je to bio jedan od uslova Evropske komisije za proces pridruživanja.

Kolege sa posla (ni)je pametno imati kao prijatelje na Facebook-u

Dok dodajete kolege sa posla na listu Facebook prijatelja, mogli biste otkriti i više nego što ste mislili, otkriva zajednička studija „Millenial Branding“ i „Identified.com“.

Nastavak kampanje „Kad pijem – ne vozim“

0

Apatinska pivara nastaviće i ove godine da sprovodi kampanju „Kad pijem – ne vozim“ pokretanjem novih aktivnosti u cilju podizanja svesti u javnosti o rizicima kombinovanja vožnje i alkohola, najavili su u ovoj kompaniji.