Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 1053

MARKETING OD USTA DO USTA: kako učiniti potrošače glasnogovornicima kompanije

Svakog dana potrošači su doslovno bombardovani hiljadama reklamnih poruka. Svakog dana kompanije oglašivači troše milione u nadi da će se baš njihova poruka probiti kroz medijsku džunglu i doći do potrošača. Nažalost, najčešće se događa upravo suprotno. Na postojeću pretrpanost informacijama kompanije gomilaju još više. Od svih poslatih poruka mali broj njih potrošači uopšte i primete, a na svega nekoliko reaguju onako kako bi to kompanija želela (proba, kupovina).

Yahoo! napušta jedan od osnivača

Jedan od osnivača Internet giganta „Yahoo!“ Džeri Jang napušta tu kompaniju u trenutku kada se ona bori da ostvari preokret u poslovanju pod novim direktorom.

Zapitajte se šta radi konkurencija?

1

Internet konsultant i osnivač „Internet agencije“ (www.internetagencija.rs) Miloje Sekulić specijalno za Marketing mrežu govori da li je kriza neke kompanije „naterala“ da uđu u virtuelni svet, na koji način će digitalizacija uticati na medijsko i PR tržište, kao i da li je moguće danas ignorisati onlajn sferu.

Neću spanać!

0

Kreativni tim agencije SVA i organizacija CESID osmislili su i realizovali projekat „Neću spanać“, dok je farmaceutska kuća „MSD“ donirala sredstva za izvođenje pomenutog projekta. Projekat je predstavljen javnosti krajem prošle godine, a sa aktivnostima će se nastaviti i u 2012, najavili su u agenciji SVA.

Prodajna izložba REMAKE u Supermarketu

0

Prodajna izložba REMAKE otvorena je juče u Supermarketu. REMAKE je festival kreativnih intervencija u polju redizajna i reciklaže, a u oblastima muzike, filma, fotografije, tekstila, asesoara i predmeta u kućnoj upotrebi i enterijeru.

Koji su životni stilovi građana Srbije?

2

GfK grupa sprovela je nedavno istraživanje životnih stilova građana „GfK Roper Worldwide 2011“. Ovu studiju GfK grupa sprovodi jednom godišnje u 30 zemalja na pet kontinenata, metodom lice u lice na reprezentativnom uzorku od hiljadu do 1500 ispitanika starijih od 15 godina. U Srbiji se istraživanje sprovodi istom metodom, na nacionalno reprezentativnom uzorku od hiljadu ispitanika, pa je samim tim moguće uporediti rezultate dobijene u Srbiji i u drugim zemljama sveta.

Kriza nas nije naterala da odustanemo od ulaganja

0

Činjenica da već dve godine zaredom od potrošača dobijamo priznanje za omiljeni brend za kompaniju „Imlek“ predstavlja veliku čast i podsticaj za dalji rad. Zanimljivo je, takođe, da su i u mnogobrojnim kvalitativnim analizama naši proizvodi visoko kotirani, ali najvrednije priznanje svakako je poverenja naših potrošača kojima je proizvod „Moja kravica“ jedan od najomiljenijih u kategoriji mleka i mlečnih proizvoda. Prošle godine smo osvojili titulu domaćeg brenda broj jedan u svim kategorijama, a kao kompanija smo poneli i laskavo priznanje omiljenog domaćeg proizvođača. To je još jedan od pokazatelja da su naši napori i ulaganja urodili plodom – kaže na početku razgovora za Danas Srđan Popović, regionalni direktor marketinga i razvoja kompanije „Imlek“.

RRA mora da reguliše oglašavanje i sponzorstva na televiziji i radiju

Asocijacija nezavisnih elektronskih medija (ANEM) uputila je dopis u kome poziva Republičku radiodifuznu agenciju (RRA) da na osnovu svojih ovlašćenja donese akt kojim će nedovoljno precizne odredbe Zakona o oglašavanju, a koji se odnose na oglašavanje i sponzorstvo na televiziji i radiju, biti jasnije definisane.

Uspešno ugovoreno kreditiranje otkupa akcija od OTE

0

Telekom Srbija uspešno je potpisala ugovor o kreditu u vrednosti od 470 miliona evra, sa rokom dospeća od tri godine, od čega se iznos od 320 miliona evra odnosi na finansiranje akvizicije – otkup 20 odsto akcija koje su u vlasništvu grčke telekomunikacione kompanije OTE, a iznos od 150 miliona evra za refinansiranje postojećeg kredita.

Novi spot za „Diet Pepsi“ i stara Sofia Vergara

0

SVET – Sofia Vergara nastavlja tamo gde je stala prošle godine, u novom energetičnom spotu za „Diet Pepsi“, čija je premijera bila tokom dodele nagrada Zlatnog Globusa, a koju je prenosila američka TV stanica NBC.