Kako se završila saradnja Twittera i agencije Edelman?

SVET – Da bi što bolje upoznala korisnike društvenih mreža, kompanija „Twitter“, u septembru prošle godine, angažovala je PR agenciju „Edelman“.
Situacija je počela da se komplikuje već posle nekoliko nedelja, a saradnja je zvanično i okončana. Dobro obavešteni izvori kažu da je uzrok tome promena menadžmenta u kompaniji „Twitter“.
Naime, u oktobru mesecu „Twitter“ je napustilo nekoliko izvršnih direktora, među kojima je i Pam Krejmer i Šon Garet.
Po svemu sudeći, nakon ovog neuspelog pokušaja sa „Edelmanom“, „Twitter“ najverovatnije više neće koristiti usluge PR agencija, prenosi Ad Age. Karen Viker iz kompanije „Twitter“ nije želela da daje bilo kakve izjave.
„Twitter“ ima preko 100 miliona korisnika i dnevno se kroz razne svetske medije pomene sigurno nekoliko hiljada puta.

Izvor: Ad Age


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari