Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 1056

Sadržaji slovenskih časopisa na Internetu više nisu besplatni

REGION – Novinska kuća „Delo“ i većina drugih slovenskih izdavačkih kuća počeli su juče naplaćivati neke svoje sadržaje objavljene na Internet stranicama. Kako kažu, na taj su korak, kao i većina drugih štampanih medija u svetu, prisiljeni iz ekonomskih razloga, navodi Slovenska tiskovna agencija (STA).

Otvorena izložba grafika Mihaila M. Petkovića

0

U galeriji Grafičkog kolektiva otvorena je izložba grafika Mihaila M. Petkovića. Petković paralelno i/ili naizmenično i kontinuirano stvara u mediju slikarstva i grafike.

Vrela kampanja za novi Renault Twingo

0

SVET – Kompanija „Renault“ jedna je od evropskih proizvođača automobila, koja se ne ustručava da u svojim kampanjama prikaže sadržaj, koji bi neki nazvali provokativnim.

Novi klijent agencije „Draftfcb Afirma“

0

Na nedavno raspisanom tenderu, kompanija „Grand“, koja od ove godine posluje u okviru Atlantic grupe, izabrala je beogradsku agenciju „Draftfcb Afirma“ za svog novog saradnika na razvoju kreativne komunikacije za Grand Gold kafu.

Hoće li mobilni uređaji zameniti olovku i papir?

0

Kompanija „Samsung“ predstavila je najnoviju globalnu anketu, koja je pokazala da su korisnici spremni da zamene olovku i papir mobilnim uređajima.

Dobre vibracije uz Jelen Top 10 CD

0

Svim ljubiteljima dobrog zvuka, emisija „Jelen Top 10“ pripremila je nedavno prvo specijalno CD izdanje sa 14 najpopularnijih domaćih pop i rok hitova čime se promocija urbane muzike nastavlja.

Novi TV spot za Krašove Napolitanke

0

REGION – U saradnji sa agencijom “Bruketa&Žinić OM“, hrvatska kompanija „Kraš” redizajnirala je, nakon dužeg vremena, jedan od svojih najpopularnijih proizvoda – Napolitanke.

Zašto je Internet privlačan za oglašivače?

0

Imate li problem da doprete do vaših potencijalnih kupaca? Čini vam da biste još efikasnije mogli da iskoristite medijski budžet? Tragate li za načinom da ciljano prenesete poruku, uz mnogo manja ulaganja?

Najčudniji oglas za pivo ikada

0

SVET – Američka pivara „Flying Dog“ predstavila je, možda, najneobičniji oglasni TV spot za pivo koji ste ikada videli.

Uživaj u Heinkenu odgovorno!

0

Kompanija „Heineken“ otpočela je novu fazu globalnog pristupa u ohrabrenju odgovornog konzumiranja svojih prozvoda. Nova tema, u okviru dugogodišnje kampanje “Uživaj u Heinekenu odgovorno”, pod nazivom “Izlazak sunca pripada onima koji umereno piju” u svom središtu ima „Heineken“ kako bi prenela nove poruke.