Tviteraši „napali“ Mekdonalds

SVET – Kompanija Mekdonalds osmislila je novu kampanju na društvenoj mreži Twitter kako bi promovisala svoje proizvode. To su ubrzo iskoristili „tviteraši“ kako bi kritikovali kompaniju i opisali koliko je njihova hrana loša.
Sve je počelo kada je prošle sedmice kompanija Mekdonalds na Twitteru kreirala „haštag“ #MeetTheFarmers. Hteli su da pokažu kako koriste sveže proizvode, a sve to kroz priču o farmerima od kojih ih nabavljaju
Ovaj najveći svetski lanac brze hrane kreirao je nakon toga još jedan „haštag“ i otvorio mogućnost za novu diskusiju.
Međutim, kada se „haštag“ #McDstories pojavio na Twitteru počeli su da stižu zajedljivi tvitovi u kojima se kritikuje hrana koju proizvodi ova kompanija.
Konzumenti su delili svoja (navodna) loša iskustva i priče o brzoj hrani iz Mek-a. Jedan tviteraš napisao da je kako je njegov prijatelj povraćao posle hrane koju je jeo u Mek-u. Drugi tviteraš je napisao kako je pronašao nokat u obroku ove kompanije, dok su neki bili radikalni i pisali kako bi više voleli da jedu svoje fekalije nego takvu brzu hranu.
„Posle samo sat vremena, videli smo da se situacija ne razvija onako kako smo planirali. Bilo je negativnih komentara, pa smo uvideli da treba da promenimo pristup“, rekao je direktor za društvene mreže u Mekdonalds-u za jedan američki portal. Kampanja ipak nije bila potpuni promašaj. Prvi “haštag” i priče o farmerima imale su dosta pozitivnih komentara, a tviteraši tu nisu ostavljali zajedljive i uvredljive komentare.

Izvor: Vesti online


Oceni tekst

0,00 od 5
Loading...

Komentari