Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 102

Koliko ličnog je previše ličnog?

Koncept društvenih mreža je takav da su naši profili – naši lični mediji. S tim na umu, a podržani slobodom izražavanja, nećemo pogrešiti kada kažemo da svako ima pravo da na svom profilu objavljuje sadržaj koji želi, bez obzira na to šta njegovi pratioci žele. Međutim, da li nekada umemo da se zanesemo u svojoj slobodi i neadekvatno odaberemo “vreme i mesto”? Izgleda da – da.

7 čvrstih razloga zašto da prijavite radove za nagrade #kaktus2022!

Ukoliko se još uvek dvoumite da li da prijavite kampanje za nagrade KAKTUS 2022, u nastavku pročitajte 7 čvrstih razloga zašto da odlučite da to ipak uradite. Konkurs je otvoren do 20. septembra.

#AgencyReport22: Gde su agencije nakon COVID-19 krize?

Petu godinu za redom, Marketing mreža sprovodi studiju u vezi sa poslovanjem agencija pod nazivom Agency Report. U analizu su uključene sve agencije koje posluju u Srbiji u oblasti tržišnih komunikacija, raspoređene u osam grupa:

Imenovan žiri KAKTUS Talents 2022 takmičenja!

Konkurs za takmičenje mladih talenata iz agencija u Srbiji – KAKTUS Talents (powered by SBB) otvoren je do 23. septembra. Žiri KAKTUS Talents Award čini 15 uglednih profesionalaca iz kompanija, kreativnih, PR i digitalnih agencija iz Srbije, kao i jedan tajni član – predstavnik socijalnog preduzeća ili udruženja.

Kraš i Studio Sonda osvojili nagradu Red Dot za Dorinu

Kraš i Studio Sonda dobitnici su glavne nagrade Red Dot, jedne od najuticajnijih nagrada u svetu dizajna, u oblati Brands & Communications Design i kategoriji Packaging Design za novu ambalažu čokolada Dorina.

Uspešno realizovana prva Letnja škola advertajzinga za početnike

Centar za razvoj karijere i savetovanje studenata beogradskog univerziteta nedavno je u saradnji sa agencijom McCann Beograd uspešno realizovao prvu Letnju školu advertajzinga pod nazivom “Advertajzing za početnike – Get Creative With McCann Beograd”. Projekat je plod uspešne dugogodišnje saradnje koja se ostvaruje na polju organizacije i realizacije prakse za studente Univerziteta u Beogradu u agencijama članicama I&F Grupe, čiji je McCann Beograd deo.

M&M’S se posvećuje stvaranju inkluzivnijeg sveta

Brend M&M’s, deo kompanije Mars, pokreće globalnu platformu usmerenu na jačanje osećaja pripadnosti za deset miliona ljudi širom sveta do 2025. godine, sa ciljem da se međusobno povežu i podržavaju.

Služeći društvu: Kako kompanije mogu unaprediti obrazovanje stanovništva

Simbioza privatnog sektora i medijske sfere kod nas prisutna je već dugo, a ona ne mora po difoltu da predstavlja strogo diktiranje uredničke politike medija. Šire gledano, u kontekstu medijskog sadržaja imamo i aspekt edukacije. Veliki broj kompanija sa ciljem društvene odgovornosti priklonilo se ovom trendu, a ono što je direktan produkt i benefit van kompanijskih okvira jeste dodatna edukacija stanovništva na različite teme.

Svi ga znaju i imaju: bankarska vekna belog hleba – keš kredit!

0

Nije lako istovremeno biti drugačiji, kreativan, pamtljiv i edukativan, a posebno kada je u pitanju komunikacija uobičajenih bankarskih proizvoda i usluga, koje nude sve banke na finansijskom tržištu, a pritom to rade mnogo godina unazad, utrkujući se za pažnju veoma zasićene publike.

Da li je danas uopšte moguće zaštititi lične podatke?

0

Počelo je kao skrinšot poruke, pretvorilo se u sukob na društvenim mrežama na kojima je, čini se, veći broj onih koji osuđuju, da bi se završilo sa ozbiljnim pitanjem koje se pomalo neozbiljno shvata – da li smo svesni sa kime delimo lične podatke i da li je, kada se razmena jednom desi, moguće zaštititi se od zloupotreba? Dobro došli u “slučaj Wolt”.