Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Trka nikada ne prestaje!

Povodom konkursa Mark Awards (powered by PepsiCo), a kako bi dodatno promovisali njihove potencijale i uspehe, uradili smo seriju intervjua sa nominovanima za ova prestižna priznanja. Danas, za naš portal, govori Jelena Mitrović, Direktor sektora in-store komunikacija, Mercator-S.

Da li je građenje brenda sprint ili maraton?
Definitivno maraton, i to ne maraton kao jedna trka, već maraton kao moto života jednog brenda. Maraton podrazumeva ozbiljne pripreme, razradu strategije kako do cilja, mnogo vežbanja, pa tek onda dolazi trka, ali ni tu nije kraj, nakon trke treba uživati u uspehu, ali već razmišljati o sledećoj trci. Tako je i sa gradjenjem brenda, jer brend ne čini samo jedna uspešna kampanja, već kontinuirani rad, koji nikad ne prestaje. Kada pomislimo na neke od najvećih svetskih i domaćih brendova današnjice, jasno je da oni ‘trče maraton’ svake godine, neki i više puta godišnje, i ta trka nikada ne prestaje.

Zašto je važan kontinuitet u komunikaciji brenda sa potrošačima?
Važno je da stalno komunicirate sa potrošačima, ali nikako jednosmerno. Komunikacija podrazumuve dva smera, tako da je veoma važno za brend da sluša svoje potrošače i menja se u skladu sa potrebama. Okruženje u kome poslujemo danas se jako brzo menja, i neminovno oblikuje mišljenje naših potrošača, bilo da je u pitanju kanal i način komunikacije ili sama strategija brenda. Mnogi veliki brendovi su izgubili svoju snagu samo zato što nisu imali dvosmernu komunikaciju sa svojim potrošačima, što nisu razumeli promenu okruženja koja se odrazila i na promene u željama njihovih potrošača.

Šta danas znači biti REMARKABLE stručnjak?
Biti Remarkable stručnjak znači veliko priznanje i uspeh za pojedinca ali i za tim koji stoji uz njega. Sada već drugu godinu za redom Mark Awards okuplja ozbiljan tim žirija iz svih industrija, koji čini da ove nagrade imaju posebnu težinu, i da je zaista izuzetna čast biti nosilac Remarkable priznanja.

Na koji uspeh u karijeri ste najponosniji?
Teško je izdvojiti taj jedan projekat ili jedan uspeh u karijeri… Ja bih reka da sam ponosna na celokupnu svoju karijeru. Od praktikanta do rukovodeće pozicije u jednoj kompaniji nije bio lak put, ali sam zaista ponosna na svaki stepenik na tom putu. Danas moj ponos je moj tim, koji čine vrhunski stručnjaci u svom poslu, ali i mladi ljudi koji su na početku karijere, koji čine savršen balans izmedju iskustva i nekog novijeg pogleda na svet biznisa.

Spisak svih nominovanih dostupan je na sajtu mark-awards.rs

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!