Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Privući i zadržati talentovane ljude danas je nikad teže i nikad važnije!

Povodom konkursa Mark Awards (powered by PepsiCo), a kako bi dodatno promovisali njihove potencijale i uspehe, uradili smo seriju intervjua sa nominovanima za ova prestižna priznanja. Danas, za naš portal, govori Jelena Dimitrijević, Employer Branding & Employee Experience Specialist, Mercator-S.

Zašto je employer branding danas neophodan svakoj kompaniji?
Employer branding je proces, skup aktivnosti, koje imaju za cilj građenje jakog brenda poslodavca. Procesi kao takvi nam nisu potrebni, ali jak brend nas kao poslodavca jeste, jer hoćemo da privučemo kvalitetne zaposlene i da oni budu zadovoljni kod nas. U današnjim uslovima poslovanja, primetna je, a rekla bih i potpuno realna, potreba poslodavaca da se istaknu od konkurencije i to čine tim obećanjem koje oni, kao brend, daju. Zapravo pravu posebnost stiču ispunjavanjem tog obećanja. Privući i zadržati talentovane ljude danas je nikad teže i istovremeno nikad važnije – naučili smo: danas su poslodavci kandidati, njih talenti biraju češće nego obrnuto. Zbog ovih i mnogih drugih stvari danas sve više pričamo i radimo na employer branding-u.

Da li živimo u eri krize talenata? Zašto?
Izazov zadržavanja i zapošljavanja ljudi poprimio je takve razmere da se sa razlogom danas izučava kao fenomen. Iako sve liči i upućuje na to da talenata nema, od termina i naslova koje vidimo i čitamo, pa do realnih izazova sa kojima se poslodavci susreću, ja se ne bih složila da talenata nema – tu su, postoje, sjajni su, samo mislim da su nekako neoptimalno alocirani i da to čini da osećamo i živimo eru krize talenata. Radeći šta smo uvek radili, dobijamo šta smo uvek i dobijali, a to danas prosto ne funkcioniše – moramo brže da se menjamo i prilagođavamo.

Kako danas privući i zadržati kvalitetne zaposlene?
Jasnom svrhom, pravim vrednostima, zdravom kulturom i sjajnim iskustvom zaposlenih. Ukratko: bavljenjem suštinom i ne udaljavanjem od nje. Svi želimo da nam je lepo i hoćemo kompanije u kojima nam je uživanje raditi.

Na koji uspeh u karijeri ste najponosniji?
Najponosnija sam na činjenicu da još od fakulteta idealistički verujem u posao koji ima svrhu i svaka i najmanja promena odnosno unapređenje čiji uspeh može da se izmeri u lakšem, lepšem, boljem, srećnijem životu ljudi oko mene za mene je uspeh kao kuća.

Spisak svih nominovanih dostupan je na sajtu mark-awards.rs

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!