Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 103

Kapri – letnji hit reklamnog bloka

Omiljeni Frikom sladoled – Kapri, ovog leta postao je apsolutni hit na bazenima, plažama, šetalištima, ali i na svim TV kanalima i gradskim bilbordima uz pomoć agencije Leo Burnett.

Pet ključnih indikatora učinka PR-a

0

Jedan od prioriteta najboljih PR timova jeste i ocenjivanje sopstvenog rada. Kao i u svakom drugom poslu, i u komunikacijama i odnosima sa javnošću to podrazumeva uspostavljanje ključnih indikatora učinka (KPI), koji služe kao merilo za PR učinak i pomažu u kvantifikaciji rezultata onoga što je urađeno. Ranije je vladalo uverenje kako je PR rezultate teško izmeriti, ali poslednjih godina to se promenilo.

Kako pobediti Booking?

0

Grejem Robertson je mudro rekao: „Brendovi imaju četiri mogućnosti – da budu bolji, drugačiji, jeftiniji ili da nestanu.“ Sve ovo važi i za Booking. Ako zaista niste ni bolji ni drugačiji, preostaje vam da budete najjeftiniji. Jeste, to je najlakše, ali dugoročno i najmanje isplativo. Zato se vratite na početak.

Šta koji TikTok?

Godine 2019. instalirao sam izvesnu TikTok aplikaciju, pomalo konfuznu, drugačiju od ostalih društvenih mreža. Nisam se preterano hvalio, jer u prvo vreme nije bilo popularno reći da provodiš vreme na TikToku ako nemaš 12 godina, a nisi ni Vesna Đogani…

Kolika je uloga marketinga u gejming industriji?

Gejming industrija stvara mnogo novca i kada kažemo mnogo – mislimo zaista mnogo.

Digital Element: Srbi se humorom bore protiv inflacije

0

Iz dana u dan smo svedoci raznih poskupljenja u zemlji i regionu. O inflaciji se uveliko priča na ulici, u javnom prevozu, na poslu, među prijateljima. Svakodnevni rast cena nikoga ne ostavlja ravnodušnim, pa nije iznenađenje što su se portali i društvene mreže usijali od komentara. Digital Element je zanimalo šta se o stalnom rastu cena piše na digitalnim kanalima.

Biti istovremeno i tih i glasan – ključ uspešne merger komunikacije

0

Bankarski rečnik prepun je stranih izraza koje „mi bankari“ koristimo u svakodnevnom govoru, ali koje možda ljudi van banaka nekada i ne razumeju u potpunosti. Međutim, reč merger, koja označava pripajanje ili spajanje dve banke, prepoznaju i oni koji u banku odu jednom mesečno. Zašto je to tako? Zato što je u pitanju star termin, koji je već više vekova u upotrebi, pa od kad je banaka, postoje i mergeri.

Aleph Grupa sklopila partnerstvo sa Redditom

REGION – Aleph Grupa Inc, vodeći globalni pokretač digitalnog oglašavanja na tržištima u razvoju, najavio je globalno prodajno partnerstvo sa Redditom, dodatno osiguravajući uspeh oglašivačkih partnera širom Evrope i središnje Azije, dok se platforma istovremeno nastavlja širiti na međunarodnom nivou, saopštila je ova grupacija. Evropska tržišta, uključuju i Hrvatsku, Mađarsku, Rumuniju, Sloveniju, Bugarsku, biće pokrivena kroz predstavništva agencije HTTPOOL.

Sonda pokreće savetovalište za lokalne brendove

REGION – Savetovalište za lokalne brendove naziv je edukativnog programa radionica koji će se tokom septembra i oktobra sprovoditi u Sonda Kreativnom centru u Vižinadi, a u sklopu kojeg će odabrani učesnici imati prilike učiti na primeru stvaranja realnog brenda. Prijave su do 14.08.

Sećate li se PR podrške?

0

Kada sam pre nekoliko godina iz dnevnog novinarstva prešao u korporativne komunikacije, odnosno u PR vode, termin sa kojim sam se susretao na svakom koraku bio je – PR podrška, PR podrška, PR podrška…