Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Otvaranje novih agencija za zakup medija

U nastavku objavljujemo rezultate poslovanja agencija za zakup medija i programiranje plana oglašavanja u Srbiji za 2021. godinu, a u okviru studije Agency Report, koju Marketing mreža sprovodi poslednjih pet godina.

DIRECT MEDIA UNITED SOLUTIONS, godinama, ubedljivo čuva prvo mesto na rang listi po oba finansijska parametra. Ova agencija je, u prošloj godini, zabeležila rast poslovnog prihoda za 13,06%, dok je neto dobit porasla za 8,29%. Opao je broj zaposlenih za 0,88%. Od 2017. godini u okviru Direct Medie posluje još jedno pravno lice DIRECT MEDIA KOMUNIKACIJE, sa istim pravnim zastupnikom. Ova agencija beleži pad poslovnog prihoda za 7,16% i rast neto dobiti za 37,44%.

Na drugom mestu u tabeli po poslovnom prihodu nalazi se agencija MEDIA POOL. Ova agencija zabeležila je rast poslovnog prihoda u 2021. za 15,46%, ali pad neto dobiti za 17,65%. Broj zaposlenih opao je za 15,38%.

Agencija UNIVERSAL MEDIA zadržala se na trećem mestu po poslovnom prihodu iz 2021. godine. Ova agencija zabeležila je rast poslovnog prihoda za 24,69% i pad neto dobiti za 96,95%. Broj zaposlenih u 2021. povećan je za 25,93%.

OMD MEDIA se u 2021. godini zadržala na visokom četvrtom mestu po poslovnom prihodu. Ova agencija zabeležila je rast poslovnog prihoda od čak 67,94% i rast neto dobiti za 3,56%, a broj zaposlenih uvećan je za 8%.

Na petom mestu po poslovnom prihodu i trećem po neto dobiti nalazi se agencija MEDIA HOUSE. Ova agencija zabeležila je rast po svim finansijskim parametrima – 48,76% po poslovnom prihodu i 70,05% po neto dobiti.

Agencija DENTSU AEGIS NETWORK, koja je u Srbiji osnovana 2018. godine, zabeležila je veliki rast prihoda od 134,95% u 2021. godini. Stabilan rast beležila i agencija NOVA COMMUNICATIONS koja je povećala prihod za 12,9%.

U Agenciji za privredne registre Republike Srbije registrovano je ukupno 26 pravnih lica koja se primarno bave zakupom medija i programiranjem plana oglašavanja. Iz APR-a obrisano je četiri agencije, a otvoreno pet novih. U vlasništvu agencije LUNA TBWA Družba za komunikacije doo Ljubljana otvorena su, u 2021. godini, dva nova pravna lica – PHD Media i Omnicom Media Group. U vlasništvu I&F Grupe, otvorena su, takođe, dva nova pravna lica – I&F Lokomotiva i I&F Mediabrands.

Ukupan poslovni prihod agencija za zakup medija u 2021. porastao je za 26,02%, a neto dobit za 42,47%. Broj zaposlenih u agencijama za zakup medija, takođe, zabeležio je rast od 4,61%.

Agencije za zakup medija beleže stabilan rast u 2021. godini i krupnim koracima se vraćaju u normalan tok poslovanja. Novootvorene agencije u ovoj grupaciji u narednim godinama sigurno će uzrokovati pomeranja na rang listi.

Celu tabelu pogledajte na platformi AdNetwork.

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

1,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!