Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Otvaranje novih agencija za zakup medija

U nastavku objavljujemo rezultate poslovanja agencija za zakup medija i programiranje plana oglašavanja u Srbiji za 2021. godinu, a u okviru studije Agency Report, koju Marketing mreža sprovodi poslednjih pet godina.

DIRECT MEDIA UNITED SOLUTIONS, godinama, ubedljivo čuva prvo mesto na rang listi po oba finansijska parametra. Ova agencija je, u prošloj godini, zabeležila rast poslovnog prihoda za 13,06%, dok je neto dobit porasla za 8,29%. Opao je broj zaposlenih za 0,88%. Od 2017. godini u okviru Direct Medie posluje još jedno pravno lice DIRECT MEDIA KOMUNIKACIJE, sa istim pravnim zastupnikom. Ova agencija beleži pad poslovnog prihoda za 7,16% i rast neto dobiti za 37,44%.

Na drugom mestu u tabeli po poslovnom prihodu nalazi se agencija MEDIA POOL. Ova agencija zabeležila je rast poslovnog prihoda u 2021. za 15,46%, ali pad neto dobiti za 17,65%. Broj zaposlenih opao je za 15,38%.

Agencija UNIVERSAL MEDIA zadržala se na trećem mestu po poslovnom prihodu iz 2021. godine. Ova agencija zabeležila je rast poslovnog prihoda za 24,69% i pad neto dobiti za 96,95%. Broj zaposlenih u 2021. povećan je za 25,93%.

OMD MEDIA se u 2021. godini zadržala na visokom četvrtom mestu po poslovnom prihodu. Ova agencija zabeležila je rast poslovnog prihoda od čak 67,94% i rast neto dobiti za 3,56%, a broj zaposlenih uvećan je za 8%.

Na petom mestu po poslovnom prihodu i trećem po neto dobiti nalazi se agencija MEDIA HOUSE. Ova agencija zabeležila je rast po svim finansijskim parametrima – 48,76% po poslovnom prihodu i 70,05% po neto dobiti.

Agencija DENTSU AEGIS NETWORK, koja je u Srbiji osnovana 2018. godine, zabeležila je veliki rast prihoda od 134,95% u 2021. godini. Stabilan rast beležila i agencija NOVA COMMUNICATIONS koja je povećala prihod za 12,9%.

U Agenciji za privredne registre Republike Srbije registrovano je ukupno 26 pravnih lica koja se primarno bave zakupom medija i programiranjem plana oglašavanja. Iz APR-a obrisano je četiri agencije, a otvoreno pet novih. U vlasništvu agencije LUNA TBWA Družba za komunikacije doo Ljubljana otvorena su, u 2021. godini, dva nova pravna lica – PHD Media i Omnicom Media Group. U vlasništvu I&F Grupe, otvorena su, takođe, dva nova pravna lica – I&F Lokomotiva i I&F Mediabrands.

Ukupan poslovni prihod agencija za zakup medija u 2021. porastao je za 26,02%, a neto dobit za 42,47%. Broj zaposlenih u agencijama za zakup medija, takođe, zabeležio je rast od 4,61%.

Agencije za zakup medija beleže stabilan rast u 2021. godini i krupnim koracima se vraćaju u normalan tok poslovanja. Novootvorene agencije u ovoj grupaciji u narednim godinama sigurno će uzrokovati pomeranja na rang listi.

Celu tabelu pogledajte na platformi AdNetwork.

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

1,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!