Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 104

Zašto ostajemo i kome nazdravljamo?

Nova regionalna kampanja Jelen piva i ove godine donosi inspirativne priče, čuva tradiciju i pokazuje nam zašto trebamo ostati ovde.

Real Grupa organizovala događaj u čast Oliveru

0

REGION – Real grupa, full service agencija za marketinšku komunikaciju ove godine slavi 15 godina uspešnog poslovanja. Uz svoj core business, godinama radi i na produkcijskim projektima od nacionalnog značaja za kulturu, umetnost, sport i promociju Hrvatske i van njenih granica.

Vraća se BalCannes, i to na Dane komunikacija!

REGION – Niz godina lavovi BalCannesa ukrašavali su kapije najkvalitetnijih agencija sa ovih prostora, a revija kreativnosti pritom je okupila 150 agencija sa stotinama i stotinama komunikacijskih projekata koje su ocenjivali deseci cenjenih članova žirija. Nakon dvogodišnje pauze, vreme je za zaokret, novu stvaralačku energiju i za ponovni susret regije – na Danima komunikacija, koji će se u aprilu 2023. održati u Rovinju.

1664 Blanc platinum je sponzor festivala KAKTUS!

Brend 1664 Blanc, kompanije Carlsberg Srbija, ove godine, platinum je sponzor festivala KAKTUS 2022. Kako navode u kompaniji, KAKTUS je jedan od najvažnijih projekata usmeren na razvoj tržišta marketinških komunikacija u Srbiji, ali i mesto gde najbolji kreativci i komunikatori, kao predavači, dele informacije o poslednjim trendovima.

Skoro polovina mladih koristi TikTok i Instagram za pretragu umesto Google-a!

Skoro 40 odsto Generacije Z preferira pretragu na TikTok-u i Instagramu u odnosu na Google pretragu i mape, pokazuju podaci Googla koje je objavio TechCrunch. Za Generaciju Z, inače, uzimaju se oni rođeni između sredine devedesetih i ranih 2010-tih.

Neophodno je pružiti podršku mladim ljudima da postanu veliki profesionalci!

0

Kompanija SBB ove godine Zlatni je sponzor festivala KAKTUS 2022 i ujedno sponzor četvrtog po redu takmičenja mladih talenata iz agencija u Srbiji – KAKTUS Talents. Tim povodom, razgovarali smo sa Minjom Jugović Janjić, Direktorkom sektora za marketing i komunikacije, kompanije SBB i predsednicom ovogodišnjeg KAKTUS Talents žirija.

Velimira Petrova nova je group trading direktorka Dentsu SEE!

REGION – S ciljem jačanja pozicije najbrže rastuće međunarodne agencije u regiji, Dentsu jugoistočna Evropa imenovao je novu group trading direktorku – Velimiru Petrovu.

TikTok kao format, a ne platforma

Iako postoji od septembra 2016, u Kini, a globalno od septembra 2017, može se reći da je TikTok svoju popularnost kakvu danas poznajemo stekao početkom 2020, odnosno, u trenutku kada zatvaramo vrata svojih domova i bivamo primorani da zaboravimo na društveni život koji smo do tada vodili. Pregrubo je reći da je globalna pandemija virusa COVID-19 uništila mnogo toga, iako verovatno jeste, jer postoji i ono što je baš u tom trenutku procvetalo: naša nova opsesija još jednom u nizu aplikacija ili pak online svet beskonačnih mogućnosti u svakom pogledu – stranu možete odabrati sami.

Čak 54 vrhunska stručnjaka nominovana za Mark Awards priznanja!

Druga po redu dodela godišnjih nagrada marketing i komunikacijskim stručnjacima iz kompanija u Srbiji, Mark Awards (powered by PepsiCo), izazvala je veliko interesovanje kolega. Na konkurs za prestižna Mark Awards priznanja, koji organizuje Marketing mreža, pristiglo je čak 54 nominacije, što je povećanje više od 10% u odnosu na prethodnu godinu.

Kampanje sa svrhom 2022

Festival društveno odgovorne komunikacije Kampanje sa svrhom održaće se i ove godine na Međunarodni dan deteta, 20. novembra, u Beogradu.