Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno! Mreža koju 10 godina gradimo zajedno!

Oglašavanje

spot_img

POSAO & PRAKSA

Nikome ne može biti dobro dok svima ne bude bolje

Povodom konkursa Mark Awards (powered by PepsiCo), a kako bi dodatno promovisali njihove potencijale i uspehe, uradili smo seriju intervjua sa nominovanima za ova prestižna priznanja. Danas, za naš portal, govori Suzana Đorđević, Director, Hemofarm Fondacija.

Kako danas merimo uspeh CSR kampanja?
Uspeh društveno-odgovornih kampanja merimo pozitivnim efektima koje one imaju na ljude, njihov život i zajednicu u kojoj žive i rade. One moraju da pokrenu javnost da o nekoj važnoj temi govori, donesu održive promene, pruže konkretnu pomoć i podršku i uvere ljude da nisu sami i zaboravljeni. I možda najvažnije, dobra CSR kampanja mora da inspiriše i motiviše na humanost, empatiju i solidarnost jer nikome ne može biti dobro dok svima ne bude bolje.

Da li je moguće biti odgovoran prema svom brendu i potrošaču (društvu) u isto vreme?
Naravno da je moguće. Živimo u vremenu gde se granice između svrhe i posla stapaju u jedno, gde je biti odgovoran i činiti dobro – dobro i za biznis. Danas nema uspešnog poslovanja bez društvene odgovornosti, koja se, pre svega, ogleda u odnosu prema zaposlenima, a onda i široj zajednici. Mladi se odavno opredeljuje za društveno-odgovorne brendove dok javnost očekuje od kompanija i njenih lidera da jasno i nedvosmisleno iznose stavove oko najvažnijih društvenih i političkih pitanja. O tome govori i poslednji Edelmanov barometar poverenja ali i jedan od najvećih filantropa, Ričard Brenson.

Da li je moralno stavljati znak jednakosti između “good” i “advertising”?
U knjizi „Šta dugujemo budućnosti” Vilijama Mekaskila, profesora filozofije na Univerzitetu Oksford govori se o „efektivnom altruizmu” odnosno maksimiziranju dobra koje možete da učinite kroz svoju karijeru, projekte, donacije. Živimo u specifičnom istorijskom trenutku, u kome sudbina sveta zavisi od izbora koje danas pravimo a koji značajno mogu da odrede ne samo život naših unuka već i njihovih potomaka. Razni su načini da se čini dobro a „goodvertising“ je tu da pomogne da se dobrom idejom „zarazi” šira populacija i da efekat onog što radimo izazove rezultat koji želimo jer je „goodvertising“ kao sredstvo komunikacije jedno od najmoćnijih „oružja“ za društvene promene. Ono odražava svet u kome živimo ali i ima suštinsku ulogu u njegovom kreiranju. I, što je najvažnije, u njegovom menjanju.

Na koji uspeh u karijeri ste najponosniji?
Srećna sam što radim ono što volim i što sam u prilici da pomažem. Imam privilegiju i da radim sa izuzetnim ljudima i profesionalcima za koje su sve prepreke savladive a problemi rešivi. Posebno sam ponosna na kampanju za borbu protiv depresije „Nesalomivi” jer je ona jedan od najvažnijih i najemotivnijih projekata na kojem sam radila. „Nesalomivi” su humana, iskrena i hrabra kampanja koja je veoma brzo prerasla u pokret koji danas broji više od milion ljudi spremnih da se, zajedno sa nama, bore protiv depresije i stigme i zalažu za solidarnije društvo. Na neki način, ona je i „game changer” jer je uspela da ohrabri ljude da govore o tome kako se osećaju i motivisala ih da pomažu jedni drugima kroz deljenje ličnih iskustava. U vreme kada broj obolelih od mentalnih bolesti raste, obezbeđena je i psiho-socijalna podrška stručnjaka, 24/7, putem besplatne i anonimne SOS linije 0800 001 002, emaila podrska@nesalomivi.rs i društvenih mreža. „Nesalomivi“ su i najnagrađivaniji projekat na kojem sam radila. Najveće priznanje, ipak, je zahvalnost i poverenje ljudi i zajednice u ono što rade Hemofarm fondacija i Hemofarm kompanija kao i saznanje da ste nekome pomogli.

Spisak svih nominovanih dostupan je na sajtu mark-awards.rs

OGLAŠAVANJE

spot_img

PROJEKAT

spot_img

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!