Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!
Naslovna Blog Stranica 105

Nije dovoljno imati samo ispravnu viziju i sjajan proizvod, morate imati strategiju komunikacije!

0

Povodom dodele Mark Awards 2022 priznanja, razgovarali smo sa članovima žirija zašto je važno istaći stručnjake iz kompanija. Srđan Lazović, General Manager, Philip Morris International (BiH & Montenegro), rekao je…

Heineken skrenuo pažnju na ljude koji rade do kasno i pretvorio ih u reklame

SVET – Heineken nastavlja da se promoviše kao brend piva koji vam pomaže da se „odmorite“ od tehnologije, društvenih mreža i preteranog rada. Ovog puta, skrenuli su pažnju na ljude koji rade do kasno u kancelariji i pretvorili ih u reklame.

Agencija Media Val sada je Val grupa

REGION – Agencija Media Val sada je Val grupa. Val grupa predstavlja evoluciju agencije Media Val iz klasične PR agencije u grupu specijalizovanih i međusobno povezanih agencija koja oblikuje promene u svim segmentima društva kroz sve dostupne oblike komunikacije.

EXITxIQOS: Marketing iz ugla restricted industrije

0

Od prvog dana IQOS brend je poznat kao brend sa velikom misijom, nastao iz želje kompanije PMI da svim odraslim pušačima koji ne žele da ostave cigarete ponudi bolju opciju, i iz dana u dan pokazuje koliki značaj daje svakom pojedincu koji je doneo bolju odluku za sebe i napravio jedan korak napred ka budućnosti bez duvanskog dima.

Mogu li virtuelni influenseri da ostvare uspeh i na srpskom tržištu?

Kako su pokazala prošlogodišnja istraživanja, marketing je jedna od top 3 profesije kojoj se najmanje veruje. I kao da nam to nije bilo dovoljno, prateći svetske trendove i razvoj tehnologije, “običnim” ljudima koji su na kraju dana naša ciljna grupa, dali smo još povoda za sumnjičavost – novi nivo virtuelne realnosti, metaverzum, koji upravo marketingu donosi neograničene mogućnosti za razvoj.

Otvorene rane prijave za Epica Awards 2022!

SVET – Zvanično je otvoren konkurs za Epica Awards 2022 i to za rane prijave do 31. avgusta. Svi radovi prijavljeni u ovom vremenskom periodu neće morati plaćati agencijsku taksu za prijavu, saopštili su organizatori.

Kliping Beograd: Bankari se najčešće bave ekologijom

0

Zgodno je na polovini godine napraviti presek i videti kakvo je prolazno vreme odnosno osvrnuti se da vidimo šta smo uradili u prvom polugodištu. Ovo je sportski termin, ali se on često koristi i u poslovne svrhe. Upravo praveći istraživanje o polugodišnjim dešavanjima na bankarskom tržištu agencija Kliping je dobila i rezultate analize medija vezanih za društveno odgovorno poslovanje, kao jednog od najvažnijih stubova komunikacije svake korporacije.

Prema tom istraživanju trend koji postoji poslednjih godina da se kompanije najčešće odlučuju da u svom fokusu CSR aktivnosti stave ekologiju odnosno zaštitu čovekove okoline se nastavlja i u prvoj polovini 2022. godine. Ostale teme kojima se banke na našem tržištu bave iz domena su društveno odgovornog poslovanja su: podrška ženskom preduzetništvu, obrazovanje i rodna ravnopravnost.

Prema istraživanju agencije Kliping na polovini godine prvih pet banaka kada je u pitanju broj medijskih objava o CSR aktivnostima su: Erste, OTP, Komercijalna i NLB banka koje su se spojile tokom prva dva kvartala, Unkredit banka, Eurobanka i Intesa. Što se konkretnih projekata tiče od ukupnog broja objava OTP Generator Zero je imao 14 odsto. Na drugom mestu je Organik konkurs NLB Komercijalne banke (13,7 odsto), zatim slede „Heroine“ Erste banke (9 odsto) i projekat Eurobanke „Škola kao nacrtana za vas“ (6,13 odsto).

Kada su u pitanju mediji koji prate ove teme Nedeljnik.rs je portal koji ubedljivo najviše izveštava o CSR aktivnostima banaka – 5 odsto ukupnog broja objava. Od dnevnih novina ovaj segment poslovanja banaka prate najviše Kurir, a od periodičnih izdanja Svet bankarstva i investicija. Regionalne i lokalne televizije i radio stanice najčešće prate ove teme kada se banke odluče da decentralizuju CSR aktivnosti i prebace ih van Beograda. Ipak, treba naglasiti da je to manje od pet odsto od ukupnog broja objava.

Teme kojima se bave banke iz domena društveno odgovornog poslovanja često su diktirane iz centrala koje se nalaze u inostranstvu. Većina njih doživi i dobru lokalnu adaptaciju tako da i mediji budu zainteresovani da ih isprate.

Banke su očigledno dobro prepoznale trenutak i postali su lideri u digitalnoj transformaciji procesa i proizvoda čime su poveli brojne druge industrije sa sobom u taj proces. Biće zanimljivo ispratiti koje su to industrije prihvatile da im ekologija bude centralna tema strategije društveno odgovornog poslovanja ili koje su to aktivnosti koje privlače medije da o njima izveštavaju što će svakako biti predmet nekog novog istraživanja medija koje će spremiti agencija Kliping.

Autor teksta: Kliping Beograd

UM Impact Day u znaku povratka u kancelarije

Zaposleni globalne agencijske mreže UM iz više od 80 kancelarija obeležili su peti po redu Impact Day. Većina UM timova širom sveta se tek nedavno vratila u kancelarije, te je ovogodišnja tema događaja Homecoming odnosno povratak kući. Aktivnosti inspirisane jednakošću, održivošću i opštim fizičkim i mentalnim zdravljem, timovi su podelili na društvenim mrežama služeći se hashtagovima #UMImpactDay i #UMBetterWorld.

Ad Net Zero – globalni odgovor oglašivačke industrije na klimatsku krizu

SVET – Lideri najvećih globalnih kompanija i strukovnih udruženja i organizacija, pre mesec dana na festivalu Cannes Lions, predstavili su nameru da će iskustva iz Velike Britanije, gde je inicijativa „Ad Net Zero“ zaživela u novembru 2020., preneti na sva veća svetska tržišta, a pre svega na SAD i države EU.

Budućnost poslovanja je u inkluziji i povezanosti sa stvarnim potrebama kupaca

Niko nije mogao da predvidi kako će 2020. promeniti lice marketinga. Oni koji su pažljivo planirali svoje marketinške aktivnosti na osnovu onoga što su znali na početku te godine, našli su se da moraju da odbace svoj plan i počnu od nule.