Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

OGLAŠAVANJE

spot_img

ISPRATI

Marketing je jedan od najvažnijih elemenata uspešnog poslovanja kompanije!

Povodom konkursa Mark Awards (powered by PepsiCo), a kako bi dodatno promovisali njihove potencijale i uspehe, uradili smo seriju intervjua sa nominovanima za ova prestižna priznanja. Danas, za naš portal, govori Jelena Ivanović, Head of Marketing, Đak.

U kojoj meri danas marketinške aktivnosti utiču na ukupne poslovne rezultate kompanije?
Marketing je jedan od najvažnijih elemenata uspešnog poslovanja kompanije. Aktivnosti marketinga utiču na poslovne rezultate, prodajne aktivnosti, ali i reputaciju i ugled kompanije. Jednostavno, u srcu svih poslovnih koraka i tržišnog nastupa kompanije nalazi se Marketing.

U današnjem svetu marketing ima značajan uticaj ne samo na poslovanje kompanija, nego i na sve nas, na način na koji se ponašamo i razmišljamo. Marketing utiče na naše navike pa i na način na koji trošimo svoj novac. Na primer, globalna pandemija Covid-19 značajno je uticala na sve segmente poslovanja kompanija, uzrokujući pojavu novih trendova, ali i ubrzavanje postojećih koji fokusiraju digitalizaciju poslovnih procesa. Nove tendencije naročito su uočljive u domenu digitalnog poslovanja s obzirom da su, usled brojnih restrikcija privrednih aktivnosti, kompanije svoj opstanak na tržištu potražile u implementaciji digitalnih tehnologija. U skladu sa tim, marketing budžeti su preusmeravani u digitalni marketing, odnosno osnaživanje online kanala komunikacije. Kompanije su se fokusirale na ulaganja u SEO, razvoj i unapređenja e-commerce platformi, display advertajzing, influenser marketing, employer brending i sl.

Koliko je za marketing stručnjake teško vođenje nekoliko tržišta istovremeno?
Pre bih rekla da nije jednostavno i zahteva veliku organizovanost i odgovornost. Naime, u okviru svoje pozicije zadužena sam za realizaciju marketinških projekata, ne samo za Srbiju, već i u tri zemlje iz regiona: Bosna i Hercegovina, Crna Gora i Severna Makedonija. Da biste to postigli, od neprocenjivog je značaja da budete dobro organizovani i da dobro upravljate vremenom i projektima. Kroz praksu sam shvatila da je veoma važan aspekt vođenja marketinga za više tržišta – komunikacija i kohezija sa kolegama – ne samo u marketing timu, nego i sa kolegama iz drugih sektora. Nastojim da zajedno identifikujemo i uvažimo specifičnosti pojedinačnih tržišta i da radimo kao zajednica, često i kao porodica. Smatram da svaki zaposleni igra važnu ulogu u realizaciji projekata, da je pravilna komunikacija ključna i da svaki zaposleni u timu treba da učestvuje u donošenju odluka.

Šta danas znači biti REMARKABLE stručnjak?
REMARKABLE stručnjak je neko ko pravi pozitivnu razliku za kompaniju. On treba da inspiriše svoj tim i podstiče razvoj. Biti REMARKABLE stručnjak znači, osećati konstantnu “glad” za učenjem i unapređenjem, ali i biti primećen zbog svojih veština i efikasnosti. REMARKABLE stručnjak bi trebao da pored ekpertize poseduje i druge važne kvalitete kao što su poštenje, integritet, hrabrost i posvećenost.

Na koji uspeh u karijeri ste najponosniji?
Na svaki, jer se nijedan, iako tako može da deluje, nije desio preko noći i svaki je predstavljao izazov za onaj naredni. Iza svakog uspeha se krije disciplina, mnogo odricanja, upornosti, vežbe, planiranja, borbe sa samim sobom i okolinom. Važan uspeh u karijeri je i biti zadovoljan sobom, jer ma šta radili i gde god bili važno je da se osećate dobro u “svojoj koži”. Da biste to postigli, vaša želja za uspehom mora biti veća od vašeg straha da ne uspete.

Spisak svih nominovanih dostupan je na sajtu mark-awards.rs

OGLAŠAVANJE

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!