today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Vreme i industrija u kojoj radimo voli brojke, pa ni CSR segment nije izuzetak!

Povodom konkursa Mark Awards (powered by PepsiCo), a kako bi dodatno promovisali njihove potencijale i uspehe, uradili smo seriju intervjua sa nominovanima za ova prestižna priznanja. Danas, za naš portal, govori Damjan Stamenković, Head of Global CSR, Meridianbet.

Kako danas merimo uspeh CSR kampanja?
Vreme i industrija u kojoj radimo voli brojke, pa po tome ni CSR segment nije izuzetak – uspešna CSR kampanja znači što bolji plasman na „tabeli“ sledećih kriterijuma: broj sprovedenih programa, doprinos društvu i zajednici kroz broj društvenih tema koje su zastupljene, koliko se poštuju standardi fer oglašavanja, ali i doslednost – ukoliko ono što se zastupa „spolja“ nije deo i vaše korporativne kulture, čitava priča je poprilično jeftin PR.

Da li je moguće biti odgovoran prema svom brendu i potrošaču (društvu) u isto vreme?
Ne samo da je moguće, već bez pažljivog kombinovanja ova segmenta nema ni uspešne CSR kampanje, a uskoro neće biti ni poslovanja uopšte, jer je u digitalnoj eri svaki segment povezan sa drugim. Uspeh kompanije na ovako konkurentnom tržištu pokazuje da, osim operativnih parametara, zavisi i od reputacije tj. kako naši igrači percipiraju brend.

Velika ekološka kampanja donacija sadnica širom Srbije koju je kompanija Meridianbet započela u proteklom periodu to je i u praksi pokazala: donacijom sadnica pokazuje da vodi računa o životnoj sredini, što je rezultovalo još većom vidljivošću i operativnim rezultatima u proteklim mesecima.

Vole li potrošači brendove sa stavom o važnim društvenim i socijalnim temama?
Naše iskustvo pokazuje da je stav poželjan. Meridianove dosadašnje CSR kampanje i jesu okrenute ka suštinskim, svakodnevnim problemima društva, a ne „sezonska roba“ sa rokom trajanja – godinama unazad komuniciramo problem nasilja nad ženama, unapređenje kvaliteta digitalne komunikacije, pomoć deci u borbi protiv retkih i opasnih bolesti, unapređenje kvaliteta obrazovanja i javnog zdravlja – navedimo samo neke od oblasti u kojima smo bili aktivni (i dosledni) proteklih nekoliko godina. Naš CSR moto na taj način može se definisati i kao „Budi ono o čemu govoriš“. Industrija igara na sreću je po tome specifična budući da usled ogromne konkurencije, potrošači veoma lako registruju i kažnjavaju nedoslednost bilo kakve vrste.

I zato su za Meridian ove vrednosti korporativna praksa – kada govorimo o ravnopravnosti, to potkrepljujemo natpolovičnom zastupljenošću žena u top menadžmentu, dok ekološka svest znači i da se orijentišemo ka saradnji samo sa onim dobavljačima koji se takvih standarda pridržavaju.

Na koji uspeh u karijeri ste najponosniji?
Nekoliko njih zaista predstavlja neverovatno profesionalno iskustvo i motivator za dalje usavršavanje. Pre svega, navešću činjenicu da sam u ime kompanije Meridianbet deo jednog od najvećih domaćih ekoloških projekata čiji će krajnji rezultat biti više od 10.000 mladih sadnica širom Srbije, kao i projekat pomoći preko 30 bolnica i domova zdravlja u doba korone. Deo sam 40 najuspešnijih menadžera do 40 godina u jugoistočnoj Evropi u organizaciji Business Elite’s 40 Under 40 i na tu nagradu sam izuzetno ponosan jer je došla kao kruna rada prethodnih godina.

Spisak svih nominovanih dostupan je na sajtu mark-awards.rs

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!