today-is-a-good-day
Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow! Together, we create! Together, we transform! Together, we empower! Together, we inspire! Together, we connect! Together, we grow!

PROJEKAT

spot_img

ISPRATI

Komunikacija je danas sve!

Povodom konkursa Mark Awards (powered by PepsiCo), a kako bi dodatno promovisali njihove potencijale i uspehe, uradili smo seriju intervjua sa nominovanima za ova prestižna priznanja. Danas, za naš portal, govori Iva Gajić, Direktor za odnose s javnošću, SBB.

Kako danas merimo uspeh PR-a?
Drago mi je da smo se pomerili od tradicionalnih, kako sada znamo i nesavršenih PR metrika poput AVE, ali mislim da odgovor na vaše pitanje uopšte nije jednostavan. Vrednost PR-a danas nije samo u broju objava, već i u njihovom dosegu i interakciji koju imaju sa ciljanom publikom. Smatram da se upravo u tim dvema rečima krije odgovor na vaše pitanje – koliko smo našim objavama uticali na publiku i pokrenuli je na željenu akciju. Danas kada su mediji svi i sve, često imamo efekte PR-a na mestima koje niko nije mogao da predvidi. Kao bivši novinar posmatram stvari malo drugačije, konstantna prisutnost kod ciljane javnosti je možda jedna od najvećih vrednosti komunikacija danas. Smatram i da je uspeh PR-a kada vaši zaposleni i korisnici ili kupci postanu vaše reklame, odnosno ambasadori brenda. Svakako da se jedna od ključnih parametara dobrog PR-a ogleda, osim u navedenom i u proaktivnosti, ažurnosti i otvorenosti, ali i dobroj meri i etičnosti.

Da li upravo komunikacija danas pravi razliku na tržištu?
Komunikacija je danas sve. Posebno imajući u vidu da nikad brže i intenzivnije komuniciramo i da je period pandemije dodatno uticao na nas kao socijalna bića i našu potrebu za komunikacijom i interakcijom. Mnogi brendovi uspeli su samo zahvaljujući viralnim komercijalnim kampanjama ili otvorenosti za novim načinima komunikacije, upotrebom novih medijskih servisa među prvima u grani. Potvrda toga je i Tik Tok koji je dao šansu svima da podele svoju ekspertizu, da pretvore sebe ili svoje znanje, odnosno uslugu koju nude u medije za milionski auditorijum.

Ipak, kada je reč o proizvodima i uslugama, ne treba da zaboravimo na kvalitet, kada imate vrhunski proizvod, tada dobrim komunikacionim planom možete samo da uvećate njegovu vrednost. Ukoliko kvalitet izostaje i eksperti u komunikacijama ne mogu da dugoročno pruže izvanredne rezultate.

Tri ključna trenda u oblasti komunikacija u 2022.
Komunikacija, još komunikacije i nikad dosta komunikacije (ali, onako kako ja želim). Smatram da iako smo u jednom trenutku želeli da pobegnemo od društvenih mreža i navike stalne dostupnosti svim našim kontaktima, sada živimo novu normalnost, a to je personalizacija contenta koji isporučujemo i primamo. Mislim da je prednost komunikacije koju živimo danas upravo u tome što smo otišli korak dalje – komuniciramo kako želimo, s kim god i kako god mi to želimo, online ili uživo, iz vikendice, stana, kancelarije ili plaže.

Na koji uspeh u karijeri ste najponosniji?
Na veličanstvenu proslavu 20 godina kompanije SBB, na pozitivne i inspirativne priče o našim korisnicima i našim zaposlenima kojima kao telco kompanija menjamo i unapređujemo živote, na priliku da sarađujem sa najboljim PR stručnjacima na Grupnom nivou i što sa 33 godine, kao najmlađi direktor u kompaniji danas učim od Z generacije sa kojima radim. Na ljude!

Spisak svih nominovanih dostupan je na sajtu mark-awards.rs

PROJEKAT

spot_img

Anketa

Koji projekat Marketing mreže Vam je omiljen ili se rado u njega uključujete?

Oceni tekst

0,00 od 5
1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars
Loading...

Povezani tekstovi

POSTAVI KOMENTAR

Molimo unesite Vaše ime
Molimo unesite Vaš komentar!